انواع بروشور تبلیغات

بروشور یکی از ابزارهای بازاریابی هست که به انتقال بسیاری از اطلاعات به مخاطب کمک میکنه. بروشورها انواع مختلفی دارن. وظیفه اصلی هر کارفرما اینه که بدونه کدوم نوع بروشور میتونه به بهترین شکل ممکن اهداف شرکت رو برآورده کنه و چاپ بروشور چه منافعی برای مجموعه داره. انواع بروشور ها در این مطلب معرفی می شوند.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی – بروشور یکی از ابزارهای بازاریابی هست که به انتقال بسیاری از اطلاعات به مخاطب کمک میکنه. بروشورها انواع مختلفی دارن. وظیفه اصلی هر کارفرما اینه که بدونه کدوم نوع بروشور میتونه به بهترین شکل ممکن اهداف شرکت رو برآورده کنه و چاپ بروشور چه منافعی برای مجموعه داره. انواع بروشور ها عبارتند از:

  • بروشور H-fold

این نوع بروشور اغلب با کتابچه ها مقایسه میشه و یکی از ساده ترین بروشورها هستش، از دو پانل داخلی و یک جلد جلو و پشت تشکیل شده. به زبان ساده، یک تکه کاغذ معمولی رو تا کنید،یک بروشور دو نیمه ایجاد میشه. با وجود اینکه تعداد صفحات در این نوع بروشور محدوده، اما فضای کافی برای قرار دادن چندین تصویر رنگارنگ و اطلاعات متنی وجود داره.

  • بروشور Tri-fold

برای ایجاد این بروشورها، یک تکه کاغذ معمولی رو ۳ بار تا کنید به طوری که اندازه پانل ها با هم برابر باشه. از آنجایی که بروشورهای سه تایی شامل چندین پانل هستن، فضای بیشتری برای طراحی فراهم میکنه. به عنوان مثال، هر طرف میتونه برای توصیف عملکرد جداگانه محصولات شرکت استفاده بشه.

  • بروشور Z-fold

شکل این بروشور شبیه زیگ زاگ هستش. به زبان ساده، شامل شش قسمت با اندازه مساوی هست که با یک خمش مضاعف ایجاد میشه. چنین قالبی به اندازه بروشورهای دو یا سه تایی محبوب نیست، اما همچنان مزایای مهمی دارن. به عنوان مثال میتونید یک بخش رو به جزئیات کسب و کارتون اختصاص بدید و بخش دیگر رو به سؤالات و تصاویری باقی بذارید.

  • بروشور Gate-fold

این نوع بروشور به پنجره تاشو نیز معروفه. ساختار آن شبیه به یک جزوه سه تایی هست. با این حال، در این مورد، سه پانل از نظر اندازه منطبق نیستند.

چاپ بنر تبلیغاتی

چاپ بنر تبلیغاتی

مثل بسیاری از صاحبان مشاغل، شاید شما هم دائماً به دنبال روش های جدید تبلیغ برای شرکت خود هستید. روش‌های سنتی مثل تبلیغات چاپی و تلویزیونی ممکنه گران باشن، اما چاپ بنر همچنان یک گزینه موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغات هستش. چرا؟ دلایل استفاده از بنر تبلیغاتی رو در ادامه برای شما دادیم.

  • تبلیغات مقرون به صرفه

به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه به دنبال راه هایی برای پس انداز پول هستید. چاپ بنر یکی از راه های رسیدن به این هدف هست. رو واقع بنر روشی ارزان برای تبلیغ شرکت شماست.

  • بنرها همه کاره هستن

بنرها ابزارهای بازاریابی همه کاره ای هستن که میتونن کسب و کار شما رو به طرق مختلف ارتقا بدن. آنها را میتوان از سقف یا دیوار آویزان کرد، در نمای بیرونی ساختمان یا جلوی ویترین فروشگاه ها قرار داد، یا روی غرفه ها در نمایشگاه ها و همایش ها به نمایش گذاشت.

  • بنرها بادوام هستن

معمولا بنرها از پی وی سی، پلی استر یا نایلون ساخته میشن. پی وی سی ماده ای سبک اما محکم هستش که در برابر پارگی و محو شدن بسیار مقاومه.

  • بنرها قابل حمل هستن

به این معنی که میتوان از آنها در داخل و خارج از خانه استفاده کرد. چه به دنبال جلب توجه در یک نمایشگاه تجاری باشید و چه بخوایید فروش خودتون رو در فروشگاه تبلیغ کنید، بنرها رو میتوان مطابق با نیازهای خودتون جابه جا کرد.

  • بنرها چشم نواز هستن

بنرها برای یک هدف طراحی شدن و اونم جلب توجه هستش. اکثر شرکت ها بنرها رو در مناطق پرتردد قرار میدن تا افراد زیادی آنها را ببینن. از استفاده بیش از حد رنگ ها خودداری کنید چون این کار میتونه یک طرح نامرتب و نامنظم رو ایجاد کنه.

تخته شاسی برای عکس

تخته شاسی برای عکس

همانطور که به نظر میرسه، چاپ عکس روی تخته شاسی یعنی قرار گرفتن تصاویر چاپ شده روی تخته هایی از جنس لمینت هستش. با توجه به ماهیت سطح مواد، تمام چاپ تخته شاسی با روکش مات شروع میشن. برخی از افراد ممکنه بخوان سطحی براق به چاپ هایشان اضافه بشه، این مورد خیلی ضروری نیست. چراکه همچنان میتونید از عمق رنگ و سطح غیر تابشی چاپ عکس لذت ببرید.

برای سفارش چاپ عکس روی تخته شاسی میتونید به مراکز چاپ از جمله کوثر پرینت، چاپ ایران کهن، چاپ آقا، چاپ متین، چاپ دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک مراجعه کنید.  به یاد داشته باشید که تمام این مراکز خدمات یکسانی رو ارائه نمیدن و حتی ممکنه آن طرحی که مدنظرتون باشه، به دست نیارید. بنابراین پیشنهاد میکنیم که برای چاپ عکس روی تخته شاسی به مرکز چاپ کوثر پرینت مراجعه کنید. این مرکز از مجموعه ای کارشناسان و افرد ماهر و باتجربه در زمینه چاپ تشکیل شده که نتایج بی عیب و نقص رو برای قاب عکس شما تضمین میکنن. در مرکز کوثر پرینت هر تخته به صورت جداگانه با مواد با کیفیت بالا طراحی شده تا طرح شما رو به زیبایی نمایش بذارن. برای سفارش کافیه به وبسایت کوثر پرینت مراجعه کنید. وارد بخش چاپ تخته شاسی بشید و با انتخاب جنس، سایز و ضخامت تخته شاسی به همراه آپلود عکس سفارش تون رو ثبت کنید. کارشناسان کوثر پرینت در کمترین زمان ممکن محصول رو به دست شما میرسونن. اگه سوالی هم از نحوه چاپ عکس داشتید، حتما با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.