انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه گیلان و دانشگاه لیریای پرتغال

حرف تازه : جلسه مشترکی با حضور معاون دانشگاه پلی تکنیک لیریای پرتغال و رئیس انجمن شهرداری شهر لیریا در دانشگاه گیلان برگزار شد و طرفین بر برقراری و گسترش فعالیتهای دو جانبه در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی تأکید کردند. دکتر سید ضیاء الدین میرحسینی، معاون پژوهشی دانشگاه گیلان در این نشست ضمن […]

حرف تازه : جلسه مشترکی با حضور معاون دانشگاه پلی تکنیک لیریای پرتغال و رئیس انجمن شهرداری شهر لیریا در دانشگاه گیلان برگزار شد و طرفین بر برقراری و گسترش فعالیتهای دو جانبه در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی تأکید کردند.

دکتر سید ضیاء الدین میرحسینی، معاون پژوهشی دانشگاه گیلان در این نشست ضمن معرفی دانشگاه گیلان و اشاره به توانمندی های دانشگاه گیلان، بر آمادگی این دانشگاه برای همکاری در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی بخصوص برگزاری دوره های مشترک، کارگاه های آموزشی و طرح های پژوهشی مشترک تأکید کرد.

دکتر ژوائو پائولو مارکش معاون دانشگاه پلی تکنیک لیریا نیز با ابراز امیدواری بر گسترش همکاری با دانشگاه گیلان اشاره کردند که دانشگاه لیریا دارای چندین مرکز پژوهشی و ۹ مرکز پژوهشی بین المللی است که دو مرکز پژوهشی آن در زمینه علوم دریایی فعال هستند. ضمنا ایشان جهت انجام پژوهش های مشترک علی الخصوص در زمینه علوم دریایی و نیز تبادل دانشجو اعلام آمادگی نمود.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو دانشگاه به امضا رسید.

شایان ذکر است دانشگاه لیریا در زمینه علوم کاربردی در حوزه های مختلف فعال بوده و دارای ۱۲۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

وب سایت دانشگاه لیریا