انعقاد بالغ بر ۴۰ تفاهم نامه از سوی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با مراکز عرضه کننده خدمت و کالا

حرف تازه : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از انعقاد بالغ بر۴۰ تفاهم نامه از سوی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با مراکز عرضه کننده خدمت و کالا خبرداد.  مرتضی شریفی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، در خصوص انعقاد تفاهم نامه از سوی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با مراکز عرضه کننده خدمت و کالا گفت: حمایت […]

حرف تازه : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از انعقاد بالغ بر۴۰ تفاهم نامه از سوی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با مراکز عرضه کننده خدمت و کالا خبرداد. 

مرتضی شریفی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، در خصوص انعقاد تفاهم نامه از سوی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با مراکز عرضه کننده خدمت و کالا گفت: حمایت از پرسنل سازمان و تاکسی داران و رفع مشکلات آن ها از وظایف سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی است.

وی ارائه خدمات رفاهی به پرسنل و تاکسیدارن و اتوبوسداران را یکی از الویت های مهم دانست و افزود: سازمان با رایزنی با عرضه کنندگان محصولات مختلف و خدمات با بیش از ۴۰ مرکز تفاهم نامه امضا کرده تا گام کوچکی در این راستا برداشته شود.

شریفی با اشاره به تلاش سازمان برای تدوین برنامه هایی برای رفاه نسبی این افراد خاطرنشان کرد: پس از انجام رایزنی های لازم با مراکز گوناگون، بروشورهایی در قالب اطلاع رسانی بسته های رفاهی در نظر گرفته شده ، تا با مراجعه این قشر و خانواده های آنها به این مراکز از تخفیفات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در این راستا پرسنل سازمان و رانندگان می توانند از مراکز مختلف عرضه کالا و خدمات،برای رفع نیازهای روزمره استفاده کنند. این خدمات شامل موارد گوناگونی از لوازم قطعات خودرو گرفته تا موسسات آموزشی و حتی خوراک و پوشاک است.

۳

شعاع مشرق