حجت الاسلام طاها حجت از حضور در انتخابات شورای رشت کناره گیری کرد؛

انصراف طاها حجت به نفع علوی

حرف تازه – در حالیکه ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت را پشت سر گذاشتیم؛ حجت الاسلام طاها حجت به نفع سید امیرحسین علوی از حضور در انتخابات کناره گیری کرد تا شاهد اولین انصراف بزرگ در این انتخابات باشیم. علوی، رئیس کمیسیون بودجه شورای چهارم، صبح امروز با […]

حرف تازه – در حالیکه ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت را پشت سر گذاشتیم؛ حجت الاسلام طاها حجت به نفع سید امیرحسین علوی از حضور در انتخابات کناره گیری کرد تا شاهد اولین انصراف بزرگ در این انتخابات باشیم. علوی، رئیس کمیسیون بودجه شورای چهارم، صبح امروز با همراهی چهره های شاخص و پرشماری به فرمانداری رشت رفت و رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

متن بیانیه حجت الاسلام طاها حجت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف کلانشهر رشت
با سلام ،احترام و عشق به شما آزادگان و فرهیختگان
این دوره ی انتخابات شورا ها بسیار مهم بوده و نیرو های انقلابی باید سعی در تجمیع آرا داشته باشند و اشتباهات انتخاباتی گذشته را چندباره تکرار نکنند تا بتوانیم شورای شهری پرتوان و یک دست برای ساختن شهری زیبا ، شاد و اسلامی داشته باشیم. لذا با پوزش و تشکر فراوان از تمامی عزیزانی که به اینجانب لطف داشتند و بنده را حمایت کردند ،احساس تکلیف نمودم که برای تجمیع آرا و ورود پرقدرت نیرو های انقلابی به شورا ،اینجانب به نفع برادر عزیز ،پر تلاش و انقلابی خود جناب آقای سید امیرحسین علوی کنار بروم و تمام ستادهای خود و اعضای محترم و عزیزتر از جان این ستاد هارا دعوت به همکاری برای این برادر بزرگوار می نمایم.
ان شاالله در دوره های بعدی اگر عمری ماند در خدمت دوستان خواهم بود.
خادم شما
طاها حجت