اسماعیل حاجی پور:

شهردار موفق باید در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر جان خود را فدا کند

حرف تازه – منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه انحراف و تخلف در بودجه از بدترین ویژگی‌های یک شهردار است گفت: یک شهردار موفق باید در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر جان خود را فدا کند. اسماعیل حاجی‌پور با اشاره به اینکه تصمیمات در مجموعه شورا […]

حرف تازه – منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه انحراف و تخلف در بودجه از بدترین ویژگی‌های یک شهردار است گفت: یک شهردار موفق باید در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر جان خود را فدا کند.

اسماعیل حاجی‌پور با اشاره به اینکه تصمیمات در مجموعه شورا به صورت فردی انجام نمی‌شود اظهار داشت: برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف شورا باید با همکاری و همفکری تمام اعضای شورا انجام شود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نخستین قدم در شورای پنجم باید اتحاد و برنامه ریزی اعضای شورا باشد افزود: مردم رشت نیازمند خدمات هستند و اقدامات در شورا باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات به‌طور مطلوب به مردم برسد.

حاجی‌پور همسو بودن اعضای شورا را یک اصل مهم در موفقیت شورا و پیشبرد اهداف توسعه شهری عنوان کرد و گفت: تمامی اعضای شورا افراد مورد اعتماد مردم هستند و باید با مودت، همکاری و همیاری در تحقق اهداف و توسعه شهری گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و تکمیل خیابان آیت الله احسانبخش به‌منظور برطرف کردن معضلات ترافیک شهری باید یک اولویت باشد و این مقوله به شورای پنجم پیشنهاد می‌شود بیان کرد: ایجاد امکانات برای ماندگاری گردشگران در شهر رشت باید مدنظر قرار گیرد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، گسترش صنعت گردشگری در رشت را سبب ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی دانست و افزود: شهر رشت در بحث هتل و هتلداری بسیار فقیر بوده و نیازمندی به این مقوله در شهر رشت به‌درستی احساس می‌شود.

حاجی‌پور مهم‌ترین ویژگی یک شهردار موفق را خدانگری نام برد و با تاکید بر اینکه یک شهردار موفق باید همواره به کار خود عشق بورزد خاطرنشان کرد: دریافت بودجه برای یک شهردار راه‌گشا و راهنمای کاری است و شهردار موفق باید در تحقق و دریافت بودجه توانمند باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه انحراف و تخلف در بودجه از بدترین ویژگی‌های یک شهردار است تاکید کرد: تعامل و همکاری با پرسنل، ادارات و نهادهای مختلف سبب پیشبرد اهداف مدیریت شهری می‌شود.

حاجی‌پور قانون‌مداری، مردم مداری و انظباط مالی و اداری را از شاخصه‌های یک شهردار موفق عنوان کرد و گفت: یک شهردار موفق باید در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر جان خود را فدا کند.

تسنیم