درخواست سید امیر حسین علوی در صحن شورا:

انجام برنامه ریزی مناسب فرهنگی برای حضور مسافران در رشت

رئیس کمیسیون برنامه وانجام برنامه ریزی مناسب فرهنگی برای حضور مسافران در رشت بودجه شورای رشت مسئولان فرهنگی و شورای شهر رشت برای برنامه های تفریحی و فرهنگی مردم عزیزمان و مسافرانی که به استان ما می آیند یک برنامه ریزی دقیق و درستی داشته باشیم. سید امیر حسین علوی در صحن شورا با آرزوی […]

رئیس کمیسیون برنامه وانجام برنامه ریزی مناسب فرهنگی برای حضور مسافران در رشت بودجه شورای رشت مسئولان فرهنگی و شورای شهر رشت برای برنامه های تفریحی و فرهنگی مردم عزیزمان و مسافرانی که به استان ما می آیند یک برنامه ریزی دقیق و درستی داشته باشیم.

سید امیر حسین علوی در صحن شورا با آرزوی بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت : اتفاقی که  هفته گذشته افتاد واکنش هایی را در سطح شهر برانگیخته کرد و من فکر می کنم که این نشان از غیرت شهروندان گیلانی است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه قطعا حضرت حجت الاسلام و المسلمین رفیعی که از وعاظ مطرح و بنام کشور هستند قصد توهین نداشتند گفت:ایشان تذکری را به مردم رشت وارد کردند و ما بایستی در سطح شهررشت یکسری برنامه ریزی ها را برای فصل تابستان، جهت حضور مسافرانی که به استان و شهر ما تشریف می آورند داشته باشیم.

علوی با بیان اینکه حضرت آیت الله قربانی بهترین موضع گیری را داشتند تاکید  کرد: اینها را گفتم تا تقاضای کمک کنم مسئولان فرهنگی و شورای شهر رشت برای برنامه های تفریحی و فرهنگی مردم عزیزمان و مسافرانی که به استان ما می آیند یک برنامه ریزی دقیق و درستی داشته باشند.

وی گفت: در ادامه می خواهم خواهشی از عضو شورا جناب آقای باقری خطیبانی داشته باشم اعلام امادگی کنم که برای همه دغدغه های ایشان احترام قائلم چرا که رای که مردم به ما دادند وظیفه سنگینی را بر دوش ما می گذارد اما در ارائه مواردی که وجود دارد حالا هر ایرادی که هست اعم از تخلف یا مشکل به نوع ارائه مطالب توجه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تاکید کرد: نوع ارائه ما شاید تاثیری گذاری و نحوه عمل ما را با چالش مواجه کند و ما را در رسیدن به جواب مناسب با مشکل مواجه سازد.

وی افزود:امروز مردم شهر نگران از بین رفتن برخی از منابع در شهرداری هستند و بایستی برای این موضوعات پاسخ مناسبی از حوزه های مختلف شهرداری و شخص شهردار داشته باشیم و قطعا شهردار رشت هم در این خصوص توصیحاتی دارند اما هر وقت ما خواستیم این توضیحات را بگیریم فضا به سمتی رفت که شورا دنبال استیضاح شهردار است.

علوی تصریح کرد: باید بنشینیم مسائل را بررسی کنیم و این سوال مردم از تک تک ما است در مورد برگزاری مناقصات، عدم ارائه تفریغ بودجه؛ شفاف سازی قرارداد ها همه ما به نوعی ورود کنیم و اگر احیانا مشکلی وجود دارد جلوی آن را بگیریم که خدای نکرده این امور وارد رسانه ها نشود که همه چیز در این شهر از بین رفت.

وی افزود: مشخصا در حوزه حمل و نقل و ترافیک با توجه به حجم برنامه هایی که وجود دارد تا امروز ما نتیجه نگرفته ایم. امروز مردم در مورد پروژه بی آر تی سوال می کنند که این نرده ها در خیابانها چه می کنند چرا پروژه به بهره برداری نمی رسد و می خواهم شهردار رشت در صحن شورا حاضر شوند و درباره سوالات مردم پاسخ دهند.

عصرصادق