حجت جذب پیشنهاد داد:

انتقال پروژه پارک آبی گیل لند به مسکن مهر رشت / ۳۰ هکتار زمین داریم

در پی ایرادات قانونی به جانمایی پروژه تفریحی پارک آبی در مجاورت آرامستان رشت و مکاتبه دادستانی، حجت جذب پیشنهاد انتقال پروژه پارک آبی گیل لند به مسکن مهر را مطرح کرد.

حرف تازه – در پی ایرادات قانونی، مکاتبات و انتقادات در خصوص جانمایی پروژه تفریحی پارک آبی در مجاورت آرامستان رشت، حجت جذب پیشنهاد انتقال پروژه پارک آبی گیل لند به مسکن مهر را مطرح کرد.

حجت جذب عضو شورا در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت با قدردانی از سازمان بازرسی به جهت پیگیری مطالبات کارگران حجمی شهرداری، گفت: در حال حاضر کارگران شهرداری رشت می ‌توانند با حضور در ساختمان ساعت شهرداری رشت مواردی را که وجود دارد به اطلاع سازمان بازرسی برسانند.

جذب با اشاره به موضوعات مطرح‌شده در فضای مجازی در خصوص زمین ۳۵ هکتاری جنب مرزبانی، گفت: صورت‌ جلسه ‌ای مربوط به سال ۵۹ در فضای مجازی منتشر شده است که از این زمین به‌ عنوان باغ رضوان نام‌ برده شده است. لذا درخواست آن را دارم که با توجه به نامه دادستانی محترم جهت بررسی بیشتر دستور داده شود تا کار متوقف شود.

وی ادامه داد: درصورتی ‌که چنین موضوعی وجود دارد، کارگروهی تشکیل ‌شده و موضوع مجدداً مورد بررسی قرار گیرد. شهرداری رشت حدود ۳۰ هکتار زمین در مسکن مهر رشت در اختیار دارد که می‌تواند در اختیار پروژه پارک آبی قرار دهد.

انتقال پروژه پارک آبی گیل لند به مسکن مهر رشت

انتقال پروژه پارک آبی گیل لند به مسکن مهر رشت