انتقاد یک فرد نیمه سیاسی از استاندار گیلان برای منافع عمومی است یا جذب نشدن ژن خوب عزیزدردانه؟!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که انتقادات اخیر یکی از افراد نیمه سیاسی رشت از استاندار گیلان برای خواسته‌ای شخصی بوده و موضوع هیچ ربطی به منافع عمومی و خواسته شهروندان و مردم استان نداشته است!

حرف تازه – شنیده‌ها حکایت از آن دارد که انتقادات اخیر یکی از افراد نیمه سیاسی رشت از استاندار گیلان برای خواسته‌ای شخصی بوده و موضوع هیچ ربطی به منافع عمومی و خواسته شهروندان و مردم استان نداشته است!

ماجرا از این قرار است که دلیل انتقادات اخیر این فرد از شخص استاندار گیلان بابت آن بوده که استاندار با جذب غیرقانونی فرزند وی به‌عنوان نیروی رسمی در یک مجموعه عریض و طویل مخالفت کرده است. اخیراً یکی از وزرا به استان سفر کرده و در دیداری با یکی از خانواده‌های شهید استان گیلان این فرد با قرار دادن وزیر در موقعیت اقدام به گرفتن امضای نامه‌ای غیرقانونی از وزیر می‌کند تا فرزندش در این دستگاه عریض و طویل نیمه‌دولتی جذب شود.

البته زرنگی وزیر برای فرار از این ماجرا نیز قابل‌تأمل بوده و وی ذیل توصیه‌نامه تأکید می‌کند که موضوع باید به تائید استاندار گیلان نیز برسد. استاندار اما با موضوع فوق که امری غیرقانونی بوده است مخالفت می‌کند تا این فرد نیمه سیاسی در اظهاراتی استاندار را مورد انتقاداتی شدیداللحن قرار دهد.

حال باید از این فرد پرسید که آیا اظهاراتش در انتقاد از استاندار برای منافع شخصی و جذب عزیزدردانه وی بوده یا وی واقعاً دغدغه مردم و شهروندان را دارد؟! البته امیدواریم استاندار گیلان همچنان بر روی موضع خود در ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی‌های این فرد بایستد و از انتقادات و هوچیگری‌های رسانه‌ای این فرد باکی نداشته باشد و در مقابل ورود غیرقانونی فرزند وی به بدنه فربه شده‌ دولت بایستد.