انتقاد مسعود کاظمی از نصب بنرهای غیر واقعی در سطح شهر رشت

حرف تازه : مسعود کاظمی با ارائه پاورپوینتی در جلسه امروز شورا، بخشی از مشکلات شهر رشت را منعکس کرد و گفت: بنرهای غیر واقعی در شهر نصب شده است و لوگوی شورا و شهرداری هم در زیر آن دیده می شود. در یکی از بنرها به هزینه دو میلیارد تومانی شهرداری رشت در بخش […]

حرف تازه : مسعود کاظمی با ارائه پاورپوینتی در جلسه امروز شورا، بخشی از مشکلات شهر رشت را منعکس کرد و گفت: بنرهای غیر واقعی در شهر نصب شده است و لوگوی شورا و شهرداری هم در زیر آن دیده می شود. در یکی از بنرها به هزینه دو میلیارد تومانی شهرداری رشت در بخش آسفالت در هفته اشاره شده است. بودجه سالانه آسفالت چقدر در نظر گرفته شده است؟ چرا بنرهای غیر واقعی نصب می شود؟

رییس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه تصاویری از کنده کاری ها در چهارراه میکاییل و دیگر نقاط رشت، آسفالت نکردن حاشیه برخی خیابان ها، بستن خیابان مطهری بدون در نظر گرفتن راه جایگزین، قراردادن بلوک های بتنی بزرگ و یا حفر خندق و یا نصب داربست و بنر جهت وصول مطالبات و کم توجهی به کرامت انسانی، کندن یکی از بلوارها در اسفند ۹۴ و رها شدن آن، دپوی تجهیزات در ورودی کوچه ها، پیاده رو کنده شده در بخشی از بلوار گیلان که مدت ها است به حال خود رها شده است، ترافیک سنگین شهر رشت، حضور سگ های ولگرد و عدم جمع آوری کیوسک های بانک شهر را نشان داد و خواستار تسریع امور و بهبود وضعیت موجود شد.