انتقاد شدید مظفر نیکومنش نودهی از مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت

حرف تازه : مظفر نیکومنش نودهی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر رشت به انتقاد از عملکرد سازمان عمران شهرداری رشت پرداخت. نیکومنش با بیان اینکه سازمان عمران افت زیادی داشته است گفت: آمارهایی از کارخانه آسفالت دارم که در ادامه به آن اشاره می کنم. در سال ۹۳ مخروط شنی خام ۳۱ هزار تن […]

حرف تازه : مظفر نیکومنش نودهی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر رشت به انتقاد از عملکرد سازمان عمران شهرداری رشت پرداخت.

نیکومنش با بیان اینکه سازمان عمران افت زیادی داشته است گفت: آمارهایی از کارخانه آسفالت دارم که در ادامه به آن اشاره می کنم. در سال ۹۳ مخروط شنی خام ۳۱ هزار تن برداشت شد که در سال ۹۵ به ۱۱ هزار تن کاهش یافت. تولید مصالح سنگی از ۱۳۳ هزار تن در سال ۹۳ به عدد ۶۵ هزار تن در سال ۹۵ کاهش یافت. موارد دیگری نیز توسط نیکومنش گزارش شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: دو پیمانکار کارخانه آسفالت را به نام خود گرفته اند و آسفالت های یکی از شهرستان ها را با رقمی نامعلوم به رشت می آورند. قیمتی که مبنای مشخصی ندارد.

وی ضمن اشاره به دردسرهای امتیاز گرفتن برای شن و ماسه نسبت به عملکرد مدیرعامل فعلی این سازمان انتقاد کرد و افزود: مدیر فعلی ضعیف است. مدیر عامل قبلی نیز مسائلی در خصوص بدهی به شرکت قیر ارومیه داشته است که باید تحقیق و تفحص شود.

نیکومنش معتقد است از ظرفیت های سازمان عمران به خوبی استفاده نمی شود.