آقای عبدالهی یک سوزن به خودتان بزنید یک جوالدوز به مدیران!

انتقاد سلطان الغایبین شورا از ساعت کاری کم برخی مدیران شهرداری رشت!

انتقاد سلطان الغایبین شورا از ساعت کاری کم برخی مدیران شهرداری رشت، ناخودآگاه ما را به یاد یک ضرب المثل انداخت و باعث شد به او یادآوری کنیم که آقای حامد عبدالهی ابتدا یک سوزن به خودتان بزنید سپس یک جوالدوز به مدیران!

اختصاصی حرف تازه – انتقاد سلطان الغایبین شورا از ساعت کاری کم برخی مدیران شهرداری رشت، ناخودآگاه ما را به یاد یک ضرب المثل انداخت و باعث شد به او یادآوری کنیم که آقای حامد عبدالهی ابتدا یک سوزن به خودتان بزنید سپس یک جوالدوز به مدیران!

حامد عبدالهی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت که سال گذشته رکوردهای عجیب و غریبی با غیبت هایش به ثبت رسید در جلسه شصت و ششم این کمیسیون از نحوه عملکرد برخی از مدیران انتقاد کرد و گقت: برخی از مدیران در طول روز زمان کمی را برای انجام وظیفه خود در شهرداری میگذارند و کارها را به افراد دیگر می سپارند، تا زمانی که افراد با تعصب و انگیزه را سرلوحه کار خود قرار ندهند نتیجه مناسبی حاصل نخواهد شد. (اینجا بخوانید )

هرچند پای کار بودن مدیران شهرداری رشت به عنوان حوزه اجرا، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما طبیعی است اعضای شورا نیز با وظیفه خطیر نظارتی خود باید پای کار باشند تا ضمن شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت در کل مجموعه، مطالبات مردمی را نیز پیگیری و بر عملکرد مدیران شهرداری نظارت کافی داشته باشند.

چطور ممکن است فردی که هنوز زمان چندانی از ثبت رکورد به یاد ماندنی غیبت های سال گذشته اش در شورا، سپری نشده است برای دیگران اینچنین از تعصب و انگیزه می گوید؟! شاید عبدالهی در سال ۹۹ متحول شده و قصد دارد سال پایانی شورا را با انرژی و انگیزه مضاعف در شورا و کمیسیون های مربوطه حضور یابد که اگر چنین باشد جای خوشحالی است! اما اگر چنین نباشد همچنان تاج و تخت رکورد غیبت در اختیار شخص عبدالهی است و بیراه نیست اگر او را سلطان الغایبین شورا بدانیم و از این انتقاد او تعجب کنیم!

هرچند در ابتدا تلاش کردیم به سخن توجه کنیم نه به گوینده آن، اما از آنجا که به نظر می رسید حق مدیران شهرداری این نیست که پس از این حجم از تلاش در روزهایسخت شهرداری و تحمل فشارهای مختلف، اینچنین مورد انتقاد قرار بگیرند آن هم از سوی کسی که خودش رکورددار غیبت شوراست، به ناچار برای آسودگی وجدانمان به انتقاد از این عضو شورا پرداختیم.

آقای عبدالهی شما که هفته ها به صورت پیاپی غایب بودید آیا انصاف است که از کم بودن ساعت کاری دیگران بگویید؟ کم یا زیاد مدیران شهرداری هرروز پای کار ایستادند. چه در روزهای خوش شورا، چه در جنگ و تقابل های علنی آنها پای کار بودند. چه در زمانی که شهرداری پروژه های پیاپی داشت چه امروز که کارهای عمرانی اندکی وجود دارد مدیران و کارکنان پای کار بوده اند. این شورا و بعد از آن نفر اول شهرداری است که با نحوه مدیریت خود، می تواند در نیروی انسانی آن مجموعه ایجاد انگیزه کند. آیا با دیدن انتقاداتی اینچنینی از سوی فردی که خودش رکورددار غیبت است انگیزه کارکنان احیا می شود یا آن که بیشتر دلسرد خواهند شد؟ شما را به کمی انصاف بیشتر دعوت می کنیم.

انتقاد سلطان الغایبین شورا

انتقاد سلطان الغایبین شورا