اسماعیل حاجی پور:

انتظار می‌رود وقتی در ساری برای پروژه روان‌آب‌های سطحی اعتبارات میلیاردی می‌گیرند در شهر رشت نیز این اقدام انجام شود

حرف تازه: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بودجه پیش‌بینی شده عمرانی شهرداری رشت کفاف پروژه‌های این شهر را نمی‌دهد. به گزارش حرف تازه به نقل از فارس ، اسماعیل حاجی‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پل زیرگذر شهید رجایی این شهر با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم (ص) اظهار کرد: افتتاح پروژه‌ها […]

حرف تازه: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بودجه پیش‌بینی شده عمرانی شهرداری رشت کفاف پروژه‌های این شهر را نمی‌دهد.

به گزارش حرف تازه به نقل از فارس ، اسماعیل حاجی‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پل زیرگذر شهید رجایی این شهر با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم (ص) اظهار کرد: افتتاح پروژه‌ها در رشت با تلاش و مصوبات شورا و زحمات شهرداری انجام می‌شود.

وی با عذرخواهی از مردم رشت به واسطه تأخیر در اجرای پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت تصریح کرد: پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت به دلیل طولانی شدن موجب شرمساری ما شد و البته این تاخیر به خاطر مباحث فنی بود و قصد داریم کاری در خور شأن مردم رشت ارائه کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بعد از این تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا در اجرای پروژه‌ها با تأخیر مواجه نشویم، افزود: انتظار ما از استانداری زیاد بوده و پارک مفاخر و پارک طبیعت با همراهی و حمایت‌های استاندار محقق شد.

وی گفت: انتظار می‌رود وقتی در ساری برای پروژه روان‌آب‌های سطحی اعتبارات میلیاردی می‌گیرند در شهر رشت نیز این اقدام انجام شود و در سال‌های دور وقتی باران می‌آمد مردم خوشحال می‌شدند اما در سال‌های گذشته به واسطه آبگرفتگی خیابان‌ها این شادمانی دیگر دیده نمی‌شد.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه امروزه کمک‌ها برای اجرای پروژه کمتر شده است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کمک دولت را در اجرای پروژه‌های عمرانی ببینیم و بودجه پیش‌بینی شده عمرانی کفاف پروژه‌ها را نمی‌دهد و ما انتظار حمایت داریم زیرا رشت پیشانی و مرکز استان بوده و باید به فرزندان این شهر و اعضای شورا توسط دولت کمک بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه نوبخت را در بدنه دولت داریم، خاطرنشان کرد: از نوبخت می‌خواهیم حقوق ما را بگیرد تا با افتخار بتوانیم بگوییم شأن مردم را حفظ کرده ‌ایم و ما با رأی مستقیم مردم به شورا آمده‌ایم و وظیفه داریم از حقوق آنها صیانت کنیم.