آیا ارتباطی بین این دو موضوع وجود ندارد؟

انتصاب نزدیکان اعضای شورا در حساس ترین مقطع انتخاب شهردار رشت

در شرایطی که قرار است تا چند روز دیگر تکلیف مساله انتخاب شهردار رشت توسط اعضای شورای ششم روشن شود انتصاب نزدیکان اعضای شورا در حساس ترین مقطع زمانی ممکن و در آستانه انتخاب شهردار رشت رقم می خورد. 

اختصاصی حرف تازه – در شرایطی که قرار است تا چند روز دیگر تکلیف مساله انتخاب شهردار رشت توسط اعضای شورای ششم روشن شود انتصاب نزدیکان اعضای شورا در حساس ترین مقطع زمانی ممکن و در آستانه انتخاب شهردار رشت رقم می خورد.
هرچند برخی از این افراد از سالها قبل در مجموعه شهرداری حضور دارند و همواره در جایگاه های مشابهی قرار داشته اند اما برخی دیگر ظاهرا در این ایام مدنظر آقای شهردار قرار گرفته اند که این شائبه را به وجود می آورد که آیا ایشان به این واسطه قصد راضی نگه داشتن اعضای شورا و همراه کردن آنها را دارد؟
مساله شایسته سالاری، مساله ای است که همواره دغدغه کارکنان مجموعه شهرداری و بسیاری از سازمان های کشور بوده و انتظار می رود شهردار رشت نیز با نگاهی عادلانه و به دور از تبعیض و معامله گری نسبت به انتصابات خود اقدام نماید و شورا نیز منافع عمومی را در تصمیم خود مد نظر قرار دهد.
گزارش های دریافتی حرف تازه حاکی از آن است از از داماد یکی از منتخبین گرفته تا نیروی ستادی و نزدیک به او تا برادر خانم یکی از اعضای فعلی در این ایام مورد توجه آقای شهردار قرار گرفته اند به طوری که برای برخی حکم انتصاب صادر شده و یا در آستانه ابلاغ است و برخی دیگر نیز با وجود شرکتی بودن ظاهرا از کودآلی به بخش های اداری منتقل شده اند.
انتظار می رود منتخبین شورای ششم با دقت نظر بیشتری نسبت به انتخاب شهردار اقدام نمایند و  مسائل اینچنینی در تصمیمشان اثرگذار نباشد.
مساله انتخاب شهردار مهم ترین مساله در شورای ششم خواهد بود و در روزهای آینده پس از انتخاب شهردار، سعی خواهیم کرد رای هریک از اعضای منتخب در این خصوص را دقیق تر و شفاف تر بررسی نماییم.
انتصاب نزدیکان اعضای شورا در حساس ترین مقطع انتخاب شهردار رشت

انتصاب نزدیکان اعضای شورا در حساس ترین مقطع انتخاب شهردار رشت