طی حکمی از سوی رئیس جمهور؛

علی‌اصغر مونسان به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

حرف تازه – رییس‌ جمهور در حکمی مهندس علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد. متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم جناب آقای مهندس علی‌اصغر مونسان به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون […]

حرف تازه – رییس‌ جمهور در حکمی مهندس علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس علی‌اصغر مونسان

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به کشور و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

علی اصغر مونسان دانشجوی دکترای رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش می باشد.

وی پیش از این عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بود. همچنین مسئولیت هایی از جمله عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتی ساز ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی )، عضویت هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت هریس ( ستاد اجرایی فرمان امام ره )، عضویت هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ) و مدیر نمونه شهرداری تهران در سال ۱۳۹۱  از دیگر سوابق اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است. دکتر مونسان در حوزه های مختلف نظیر توسعه زیرساخت و سرمایه گذاری توسعه فضاهای فرهنگی تجارب اجرایی و مدیریتی موثری را در کارنامه دارد. ایشان همچنین دارای سوابق علمی و پژوهشی متعدد در حوزه های فنی و مدیریتی است و هم اکنون مدرس دانشگاه است.