انتصاب سجاد کوچک نژاد به عنوان رئیس جدید گروه هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

سجاد کوچک‌نژاد به‌عنوان رئیس جدید گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و معارفه شد.

حرف تازه – فیروز فاضلی، ظهر دیروز ١٢ شهریور در جلسه معارفه وی با بیان اینکه واقعیت این است که کار و تلاش همه دیده می‌شود، گفت: در طول زمان همه چیز مشخص می‌شود و همان‌طور که از روز اول حضور خود در این اداره اشاره کردم؛ «صداقت»، «سلامت» و «کار» سه مشخصه مهم و اصلی برای بنده در فعالیت‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه آینده ارزانی شما جوان‌ها است، ادامه داد: شما نسلی هستید که باید کار را به دست شما سپرد تا آینده این نظام را بیمه کنید.

 

وی افزود: امیدوارم آقای کوچک‌نژاد نیز با توجه به شایستگی و تجارب ارزنده‌ای که دارد، با استعانت از خداوند متعال بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته حوزه معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل و تعامل سازنده با اصحاب فرهنگ و هنر استان در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشد.

سید امیر مصباح نیز در این جلسه، با بیان اینکه انتخاب آقای کوچک‌نژاد در این پست با توجه به ظرفیت و نیاز موجود انجام شد، اظهار کرد: فعالیت در این حوزه در ابتدا نیاز به فردی داشت که خود را به ساعت اداری محدود نکند؛ جسارت، جوانی، تجربه و انگیزه از دیگر شاخصه‌های این انتخاب است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: الحمدلله آقای کوچک‌نژاد به علت مسئولیتی که در صندوق اعتباری هنر داشتند، سال‌ها آنجا با مسائل و مشکلات هنرمندان آشنا شده‌اند که این تجربه می‌تواند در مسئولیت جدید به ایشان کمک کند.

وی افزود: در طی دو سال گذشته نیز مسئولیت اجرایی ۴ جشنواره سینمایی، شامل همزمانی دو جشنواره فیلم فجر و دو جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان را بر عهده داشت که به خوبی از پس آن‌ها نیز برآمد.

سجاد کوچک نژاد متولد ١٣۶٢ رشت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی – گرایش منابع انسانی و سابقه ١٣ سال فعالیت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است. وی از سال ٩٠ تا کنون مسئولیت صندوق اعتباری هنر را در این اداره‌کل بر عهده داشت.

ریاست گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پیش از این بر عهده زنده‌یاد آمنه دهقان بود.