انتصاب دکتر برزیگر در هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : دکتر برزیگر، طی حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، برای مدت چهار سال به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان که بالاترین مرجع و ارگان تصمیم گیری دانشگاه می باشد، منصوب گردید. در حکم شماره ۱۰۰/۳۹ مورخ ۹۵/۰۱/۲۵  دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، […]

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : دکتر برزیگر، طی حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، برای مدت چهار سال به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان که بالاترین مرجع و ارگان تصمیم گیری دانشگاه می باشد، منصوب گردید.

در حکم شماره ۱۰۰/۳۹ مورخ ۹۵/۰۱/۲۵  دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید آمده است:

جناب آقای دکتر انوش برزیگر

با سلام؛

در اجرای بند <ج> ماده ۱ قانون تشکیل هیات‌های امنا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می شوید.

امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

گفتنی است دکتر برزیگر در فروردین ۱۳۹۵ طی حکمی به عنوان مشاور دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور در امور پزشکی منصوب شدند.

گیل خبر

Dr-Barzigar-3m