قدیمی با حفظ سمت، مشاور رسانه ای شهردار شد؛

انتصابات و تحولات رسانه ای در شهرداری رشت

حرف تازه – با صدور احکامی از سوی مسعود نصرتی تحولاتی در حوزه رسانه ای و ارتباطات شهرداری رشت صورت گرفت. بر این اساس فاطمه قدیمی با حفظ سمت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به عنوان مشاور رسانه ای شهردار رشت منصوب شد. همچنین با تصمیم مسعود نصرتی، علی خلیلی به عنوان […]

حرف تازه – با صدور احکامی از سوی مسعود نصرتی تحولاتی در حوزه رسانه ای و ارتباطات شهرداری رشت صورت گرفت.

بر این اساس فاطمه قدیمی با حفظ سمت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به عنوان مشاور رسانه ای شهردار رشت منصوب شد.

همچنین با تصمیم مسعود نصرتی، علی خلیلی به عنوان مسئول ارتباط با رسانه حوزه دفتر شهردار منصوب شد.

هرچند برخی افراد در تلاشند تا مدیریت ارتباطات از امور بین الملل شهرداری رشت تفکیک شود و در همین راستا شنیده می شود  حامی زمزمه های تحریم اخبار شورا و شهرداری رشت از سوی تعدادی از رسانه ها شده اند تا شاید در سکوت رسانه ای، تغییرات مدنظر رخ دهد اما ظاهرا این افراد در اولین گام موفق نبوده اند. البته شاید این نخستین گام از این مسیر باشد و به زودی شهردار رشت انتصاب خارج از چارتی را رقم بزند که باید مد نظر شورانشینان به عنوان ناظرین بر عملکرد شهردار قرار گیرد.

شاید در این بین مهم ترین نگرانی، احتمال تاثیرپذیری شهردار رشت از برخی افراد باشد که پیش از این زمزمه هایی در این خصوص به گوش رسیده است. البته نصرتی در یکی از نشست ها در حضور خبرنگاران، انتصابات را خط قرمز شهرداری رشت دانسته بود و انتظار می رود با توجه به این اظهارات، شهردار رشت توجهی به اعمال فشار برخی افراد و جریانات برای تغییر و تحولات نداشته باشد و صرفا بر اساس قانون و چارت مصوب از کارامد ترین مدیران در حوزه های مختلف بهره مند شود.