انتصابات جدید در شهرداری رشت

حرف تازه : در این احکام آمده است :   جناب آقای مصطفی مهاجر   با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری رشت ” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم […]

حرف تازه :

در این احکام آمده است :

 

جناب آقای مصطفی مهاجر

 

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری رشت منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

 

جناب آقای محمد حسین  فلاح

 

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشتمنصوب می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

 

جناب آقای ابوالفضل دوستدار

 

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون فنی و اجرایی سازمان پسماند شهرداریمنصوب  می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

 

جناب آقای سیدجعفر رحیمی

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر خدمات شهری منطقه پنج شهرداریمنصوب می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

 

سرکار خانم لیلا نظری

 

توجه به هماهنگی های به عمل آمده به  موجب این ابلاغ محل خدمت تان معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی به عنوان کارشناس آموزش فرهنگ ترافیکی حوزه مدیریت مطالعات فنی، عمرانی و ترافیک شهریتعیین می گردد. شایسته است برابر وظایف محوله تحت نظر آن مدیریت محترم نسبت به انجام امورات جاریه اقدام و در پناه خداوند تبارک و تعالی موفق و موید باشید. 

 

سرکار خانم طیبه بینا

 

ابلاغ شماره ش ر-۲۲۲۰۳۸-۱۳۹۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ جنابعالی به شرح ذیل اصلاح می گردد:

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست پیشگیری و رفع تخلفات شهری و جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری رشتمنصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

 

سرکار خانم فاطمه مهاجر

 

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست مدیریت املاک و دارایی های شهرداری رشتمنصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای حسن عارف عشقی

 

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشتمنصوب می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

 

جناب آقای علیرضا باقری

 

و با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی و همچنین تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان  سرپرست حوزه دفتر شهردار  و مشاور در امور شوراها و نمایندگان مجلس منصوب می شوید. امید است با تجارب علمی و اجرایی جنابعالی با نوآوری در فعالیت ها و برنامه ها جهت کارآمد سازی و پاسخگویی به شهروندان شریف و فرهیخته شهر رشت زمینه مناسب را فراهم آورده و با برنامه ریزی دقیق و ایجاد ساز و کار مناسب در امور جاریه با فکر و اندیشه ، پویایی ، تعامل و هماهنگی اثر بخش را در راستای سیاست های شهرداری تحقق بخشیده و در پناه خدواند تبارک و تعالی موفق و موید باشید .