منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت:

انتخاب شهردار در شورای چهارم امکانپذیر نیست/ معوقات کارکنان اولویت شورا

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پرداخت مطالبات معوقه پرسنل شهرداری رشت و سازمانهای تابعه آن اولویت نخست شورا و شهرداری رشت است. سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در دوره های گذشته نیز وجود داشت تصریح کرد: در اوایل شروع […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پرداخت مطالبات معوقه پرسنل شهرداری رشت و سازمانهای تابعه آن اولویت نخست شورا و شهرداری رشت است.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در دوره های گذشته نیز وجود داشت تصریح کرد: در اوایل شروع فعالیت شورای چهارم نیز شاهد تاخیر در پرداخت ها بودیم .

وی افزود: در دوران حضور خلیلی به عنوان شهردار رشت این موضوع تاحدودی ساماندهی شده بود .

علوی با بیان اینکه با روی کار آمدن ثابت قدم مجددا شاهد تاخیر پرداخت حقوق نیروهای شهرداری رشت بودیم خاطر نشان کرد: تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا موجب تحمیل فشار به نیروهای قرار دادی، حجمی و… شهرداری می شد و این موضوع یکی از دلایل استیضاح شهردار رشت بود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه پرداخت مطالبات معوقه و به روز رسانی پرداخت ها به پرسنل شهرداری و سازمانهای زیر مجموعه آن اولویت نخست شورا وسرپرست شهرداری رشت است گفت: ما در تلاشیم تا هرچه سریعتر مطالبات پرسنل وپیمانکاران شهرداری رشت تسویه شده و برای رفع مشکل بیمه آنان نیز اقدامات اصولی انجام شود.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه حق بیمه پرسنل شهرداری حدود هشت ماه پرداخت نشده است اذعان کرد: سازمان خوب و سالم باید در ابتدا به برنامه های خود نظم بدهد و البته باگذشت حدود دو هفته از زمان تصدی سرپرست جدید شهرداری رشت نباید انتظار معجزه از وی را داشته باشیم.

وی حجم بدهی های شهرداری رشت را بسیار فراوان دانست وگفت: یقینا پرداخت مطالبات پاکبانها، رانندگان اتوبوس و… که به صورت حجمی و شرکتی مشغول به فعالیت هستند جزء اولویت ها است و ان شاء الله طی هفته آینده پرداخت ها به روز رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از حمایت های استاندار گیلان گفت: متاسفانه در شرایط فعلی بار سنگین مشکلات بر دوش شورای چهارم گذاشته شده و امیدواریم باحمایت هایی که توسط استاندار گیلان در این خصوص انجام شده است نهایتا حدود یک ماه و نیم آینده شاهد وضعیت مناسب تری در این خصوص باشیم.

عضوشورای اسلامی شهر رشت در پایان در خصوص موضوع انتخاب شهردار رشت نیز خاطر نشان کرد: طبیعتا انتخاب شهردار رشت طی مدت زمان دو ماهه باقی مانده از عمر شورای چهارم امکانپذیر نیست و ما در تلاشیم تا با نظم بخشیدن به امور و رفع مشکلات، شورا و شهرداری منظمی را به شورای پنجم رشت تحویل بدهیم.