نیکو و مودب پور رای گیری را قبول ندارند!

انتخاب شهردار خمام در هاله ای از ابهام

حرف تازه – در حالیکه پیش از این در خبرها اعلام شد که موسی فکور با سه رای موافق از ۵ عضو شورا به عنوان شهردار خمام انتخاب شده است حالا بابک نیکو این خبر را تکذیب کرده و رای گیری را غیرقانونی و غیر قابل قبول دانسته است. شنیده شده در این جلسه از […]

حرف تازه – در حالیکه پیش از این در خبرها اعلام شد که موسی فکور با سه رای موافق از ۵ عضو شورا به عنوان شهردار خمام انتخاب شده است حالا بابک نیکو این خبر را تکذیب کرده و رای گیری را غیرقانونی و غیر قابل قبول دانسته است.

شنیده شده در این جلسه از حضور اصحاب رسانه ممانعت به عمل آمده است. همچنین مهدی عاشوری، سید مجتبی حسینی نسب و اسماعیل احمدنیا به موسی فکور رای موافق داده اند اما سید رضی مودب پور و بابک نیکو رایشان ظاهرا رایشان رامین احمدزاده بوده است.

بر اساس گزارش های دریافتی و خبرهای منتشر شده در خوبان خبر و خمام نیوز، ساعاتی پس از پایان جلسه مودب پور و نیکو نتیجه رای گیری را غیر قانونی دانستند. حاشیه های انتخاب شهردار خمام به حدی بود که شنیده هایی در خصوص بیرون بردن برگه های رای از سوی این دو عضو شورا هم به گوش می رسید اما مودب پور و نیکو ضمن تکذیب رای گیری اعلام کرده اند که رای گیری به صورت شفاهی بوده و برگه ای بیرون نرفته است و رای گیری نهایی شنبه یا یکشنبه به صورت علنی است.

همچنین شنیده های ضدونقیضی در خصوص موضوع جلسه به گوش می رسد. مودب پور در ادعایی عجیب گفته است که پیامک دعوتنامه که با موضوع “انتخاب شهردار” ارسال شده ، اشتباه نگارشی منشی شورا بوده و موضوع جلسه “شهردار” بوده است نه “انتخاب شهردار”  و در دعوتنامه اعضای شورا ذکر شده است!

حالا باید دید با مخالفت رئیس و نایب رئیس شورای شهر خمام نهایتا سرنوشت شهردار خمام چه خواهد شد؟ و آیا اوایل هفته رای گیری مجددی صورت می گیرد یا همین نتیجه مورد قبول شورا خواهد بود؟ و اگر رای گیری مجدد انجام شود تغییری در نتیجه حاصل خواهد شد؟

سوال اینجاست که اگر رای گیری در دستور جلسه نبوده است چطور بر خلاف میل هیئت رئیسه رای گیری صورت گرفته است؟ آیا هیئت رئیسه از ابتدا مخالف رای گیری بوده یا بعد از رای گیری و مشاهده شکست کاندیدای مدنظر رای گیری را غیر قانونی دانسته است؟

به هر حال برای تایید صورتجلسه امضای دو سوم اعضا نیاز است و طبیعتا با مخالفت ۲ عضو از ۵ عضو شاید به این سادگی صورتجلسه امضا نشود!

حرف تازه آمادگی دارد جوابیه هیئت رئیسه شورای شهر خمام در این خصوص را از طریق همین رسانه منتشر نماید.