معاون بازنشسته شهرداری رشت:

انتخاب سیدامیر حسین علوی به عنوان شهردار یک انتخاب آگاهانه بود/ شهردار منتخب از وضعیت شهر و شهرداری شناخت کافی دارد/ راه برون رفت از مشکلات فعلی همدلی و همراهی با شهردار جدید رشت است

ابوتراب جوان حق پرست از بازنشستگان شهرداری رشت که سابقه مدیریت در سازمانهای شهرداری و معاونت خدمات شهری این مجموعه را دارد با بیان اینکه انتخاب سیدامیر حسین علوی توسط شورای شهر به عنوان شهردار یک انتخاب آگاهانه بود تصریح کرد: شهردار منتخب از وضعیت شهر و شهرداری شناخت کافی دارد.

اختصاصی حرف تازه – ابوتراب جوان حق پرست از بازنشستگان شهرداری رشت که سابقه مدیریت در سازمانهای شهرداری و معاونت خدمات شهری این مجموعه را دارد با بیان اینکه انتخاب سیدامیر حسین علوی توسط شورای شهر به عنوان شهردار یک انتخاب آگاهانه بود تصریح کرد: شهردار منتخب از وضعیت شهر و شهرداری شناخت کافی دارد.

این مدیر سابق شهرداری رشت در ادامه اظهار داشت: سید امیر حسین علوی سابقه حضور دو دوره کامل در شورای شهر رشت را دارد و امسال نیز به پشتوانه عملکردش توانست وارد شورای شهر شود.

معاون سابق شهرداری رشت با بیان اینکه حضور و ریاست بر کمیسیونهای مختلف منتج به تجربیات گرانقدر برای شهردار منتخب رشت شده است افزود: شهرداری رشت سازمان عریض و طویلی است که با مشکلات وافری دست و پنجه نرم می کند و این مساله ضرورت انتخاب یک فرد آشنا به این مجموعه را دو چندان کرده است.

وی درباره کاندیداتوری علوی برای شهرداری رشت در زمان عضویت در شورا گفت: قانون هیچ منعی برای شهردار شدن یک عضو شورا لحاظ نکرده است و این حق برای تمام کسانی که واجد شرایط هستند محفوظ است. از سوی دیگر شهرداری رشت یک نهاد اجرایی بسیار حساس است که به صورت مستقیم با خدمات رسانی به مردم ارتباط دارد و به عقیده بنده اگر کسی توانایی و تعهد لازم را برای هدایت این مجموعه داشته باشد نباید به واسطه حضور در بخش های دیگر خود را محدود کند.

ابوتراب جوان حق پرست در پایان همکاری تمام ارگانها و نهادها را برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ضروری خواند و گفت: باید بپذیریم که امروز شهر رشت با مشکلات بیشماری مواجه است و راه برون رفت از این مشکلات همدلی و همراهی با شهردار جدید رشت است.

انتخاب سیدامیر حسین علوی به عنوان شهردار یک انتخاب آگاهانه بود

انتخاب سیدامیر حسین علوی به عنوان شهردار یک انتخاب آگاهانه بود