امیر عابدزاده جانشین بیرانوند در پرسپولیس

گلر ملی پوش و لژیونر ایران که فرزند احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای پرسپولیس است اکنون در آستانه پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت است و ظاهرا مذاکرات اولیه ای نیز با او انجام شده است.

اختصاصی حرف تازه ، پس از حواشی فراوانی که علیرضا بیرانوند به وجود آورد و با فسخ قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، نقل و انتقالات تابستانی را تحت تاثیر قرار داد حالا شنیده می شود امیر عابدزاده جانشین بیرانوند در پرسپولیس خواهد شد.

امیر عابدزاده جانشین بیرانوند در پرسپولیس

احمدرضا عابدزاده پدر این گلر ملی پوش و دروازه بان اسبق تیم ملی که از محبوبیت بالایی نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است با انتشار یک استوری و گذاشتن لوگوی پرسپولیس روی قلب امیر عابدزاده به این شنیده ها واکنش نشان داد و شاید به نوعی بر مذاکرات با پسرش مهر تایید زد. احمدرضا عابدزاده در سال های دور سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشت اما با حضور در پرسپولیس به محبوبیت بیشتری دست یافت و بارها از پرسپولیسی بودن خود استوری و واکنش نشان داد.

امیر عابدزاده، گلر ۳۰ ساله و باتجربه تیم ملی، که سابقه حضور در تیم هایی چون پرسپولیس، راه آهن، لس آنجلس بلوز، ماریتیمو و پونفرادینا را در کارنامه دارد نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری به عقد قرارداد با پرسپولیس نزدیک شده است.

هرچند به نظر می رسد امضای قرارداد با او، تا زمان تعیین تکلیف مذاکرات بیرانوند با سرخابی های پایتخت انجام نخواهد شد اما در صورت جدایی بیرانوند از پرسپولیس، امیر عابدزاده بخت نخست و مناسب ترین گزینه برای سنگربانی پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود.

بدون شک حتی در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات بیرانوند با استقلال نیز، محبوبیت بیرو نزد هواداران بار دیگر به شدت کاهش خواهد یافت و به همین دلیل شاید مدیران پرسپولیس نیز بدشان نیاید در هر شرایطی یک گزینه محبوب را جایگزین او کنند.

احمدرضا و امیر عابدزاده در حالی از عشق پرسپولیس می گویند که در همین روزهای اخیر برادر علیرضا بیرانوند برای استقلالی شدن او استوری منتشر می کرد و پخش مصاحبه های گذشته بیرو در خصوص استقلالی یا پرسپولیسی بودنش و بیان جملات خودخواهانه برای دیده شدن و بی تفاوتی نسبت به قرمز و آبی بودن رنگ پیراهن تیمش به شدت هواداران پرسپولیس را نسبت به او دلسرد کرد.

شاید بهتر باشد از همین حالا یحیی گل محمدی، رضا درویش و دیگر مسئولان پرسپولیس قید ادامه همکاری با گلری چون بیرانوند را بزنند و به دنبال گزینه ای باشند که قلبش با پرسپولیس و هواداران این تیم است.

لوگوی پرسپولیس روی سینه عابدزاده !