امیرحسین علوی روز دانشجو را تبریک گفت

تی تی خبر : امیر حسین علوی، عضو جوان شورای شهر رشت، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی این نسیم رحمت الهی بود که ذائقه ی عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آن ها را بر ضد استکبار برانگیخت. ۱۶ آذر نشان بارزی از […]

تی تی خبر : امیر حسین علوی، عضو جوان شورای شهر رشت، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

این نسیم رحمت الهی بود که ذائقه ی عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آن ها را بر ضد استکبار برانگیخت. ۱۶ آذر نشان بارزی از نقش بی نظیر دانشجویان ایران اسلامی در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه ی صادقانه با مصادیق استکبار است. مبارزه ای که تا امروز در عرصه های مختلف داخل و خارج از کشور ادامه داشته است .
تاثیر بلامنازع دانشجویان مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در تحولات تاریخ معاصر برای پیشرفت و استقلال فکری، فرهنگی و علمی کشورمان انکار ناپذیر است. انقلاب ما درمسیر۳۷ ساله ی خود، تهدیدها، فتنه ها، انواع محاصره های اقتصادی، محدودیت ها و جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و آنانکه کشور را در این برهه های حساس اداره کرده اند همان جوانان و دانشجویان با اخلاصی بودند که در مکتب عشق حسین (ع) آموزش دیده و ازتمامی امتحان ها سربلند بیرون آمده اند .
بدون تردید قشر دانشجو سمبل پویایی و حرکت در جامعه بوده و همیشه ندای آزادی و عدالت خواهی برخاسته ازشور و شعورجوانی، حرکت به سوی رشد وتعالی مادی ومعنوی،بیداری سیاسی و بصیرت جامعه را فراهم نموده است.
صمیمانه ترین تبریکات خود را نثار شما چشمان تیزبین و دلهای بیدار ایران اسلامی می نمایم.
سید امیر حسین علوی
عضو شورای اسلامی رشت