حمایت چهره های مطرح از فیلم درباره آمنه ادامه دارد؛

امید روانخواه ستاره محبوب استقلالی ها هم به حامیان این فیلم پیوست

حرف تازه : پس از اینکه بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در حرکتی خیره کننده پخش فیلم درباره آمنه(گزارش یک اسیدپاشی) به کارگردانی احمد عبداللهیان بلوچی را در تهران و چند شهر بزرگ بر عهده گرفت و سر و صدای زیادی در حمایت از این فیلمساز جوان و مستعد گیلانی که مورد کم […]

حرف تازه : پس از اینکه بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در حرکتی خیره کننده پخش فیلم درباره آمنه(گزارش یک اسیدپاشی) به کارگردانی احمد عبداللهیان بلوچی را در تهران و چند شهر بزرگ بر عهده گرفت و سر و صدای زیادی در حمایت از این فیلمساز جوان و مستعد گیلانی که مورد کم لطفی مسئولان فرهنگی قرار گرفته ایجاد شد چهره های مطرح ورزش و هنر نیز در صدد آن هستند تا با حمایت از این فیلم اطلاع رسانی ویژه ای برای پخش آن انجام دهند.

به تازگی امید رضا روانخواه ستاره محبوب استقلالی ها که خاطرات گلهایش در دربی پایتخت هیچ گاه از ذهن هواداران این تیم پرطرفدار پاک نخواهد شد در صفحه اینستاگرامش با گذاشتن پوستر فیلم مذکور هوادارانش را به خرید این فیلم دعوت کرده است.

پیش از این نیز حامد محضرنیا خواننده مطرح کشورمان به حمایت از فیلم درباره آمنه پرداخته بود و از علاقمندان موسیقی خواست تا نسخه اورجینال فیلم را تهیه کنند. به گفته یکی از نزدیکان کارگردان در روزهای آینده چند چهره مطرح ورزش و هنر کشورمان به سایر حامیان این فیلم خواهند پیوست.

یکی از این چهره ها فرشاد پیوس مرد دوست داشتنی پرسپولیسی هاست تا هم آبی ها حامی فیلم عبداللهیان باشند و هم قرمزها… به نظر میرسد موج حمایت ها از این فیلم تاثیرگذار اجتماعی ادامه خواهد داشت در حالیکه مسوولین فرهنگی در سکوت کامل هستند و هیچ خبری از حمایت آنها نیست!

ظاهراً هر چقدر که مسئولین فرهنگی نسبت به این فیلم و گروهش کم لطفی کرده اند هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشورمان دارند جای خالی آنها را پر میکنند!

اقدام چهره های مطرح در حمایت از فیلمی که به یکی از معضلات بزرگ اجتماعی با نگاهی موشکافانه پرداخته قابل تحسین و ستایش است و باید منتظر ماند و دید بالاخره در میان مسوولان کشوری و استانی چه کسی آستین ها را بالا میزند تا با حمایت ویژه از فیلم درباره آمنه کارگردانش را مورد دلجویی قرار دهد.