انتقادات بهراد ذاکری از استاندار گیلان:

امیدوارم یک نفر به استاندار بگوید که برای پاسخ به نامه منتخب مردم باید وقت بگذارد/ استاندار نباید فقط در روز جشن دست تکان بدهد

در جلسه عصر دوشنبه شورای اسلامی شهر رشت، بهراد ذاکری در زمان بررسی لایحه حمایت از داماش و سپیدرود انتقادات شدیدی را نسبت به استاندار گیلان مطرح کرد.

حرف تازه – در جلسه عصر دوشنبه شورای اسلامی شهر رشت، بهراد ذاکری در زمان بررسی لایحه حمایت از داماش و سپیدرود انتقادات شدیدی را نسبت به استاندار گیلان مطرح کرد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به عدم حمایت کافی مسئولین ارشد استان از دو تیم داماش و سپیدرود اظهار داشت: آیا استاندار فقط در روز جشن و پیروزی تیم ها باید بیاید و برای مردم دست تکان دهد؟

ذاکری در بخش دیگری از سخنان خود به طرح پیشنهادی خود در خصوص مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: این طرح هیچ ارتباطی با طرح ارائه شده در مجلس ندارد.

عضو جوان شورای شهر رشت در ادامه به مکاتبات صورت گرفته خود با استاندار در خصوص این طرح پرداخت و تصریح کرد: امیدوارم یک نفر به آقای استاندار بگوید که وقتی از سوی نماینده مردم در شورا نامه ای برایشان ارسال می شود برای پاسخگویی به منتخب مردم باید وقت بگذارد.