هوشنگ عباسقلی زاده:

امیدوارم دوشنبه شهردار رشت معرفی شود/ ۲ تذکر کتبی از وزارت کشور به شورا ابلاغ شده است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از صدور ۲ تذکر کتبی از سوی وزارت کشور به منظور انتخاب سریعتر شهردار رشت در مهر ماه جاری به استانداری گیلان و ابلاغ به شورای اسلامی شهر رشت خبر داد.

حرف تازه – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از صدور ۲ تذکر کتبی از سوی وزارت کشور به منظور انتخاب سریعتر شهردار رشت در مهر ماه جاری به استانداری گیلان و ابلاغ به شورای اسلامی شهر رشت خبر داد.

هوشنگ عباسقلی زاده در گفت و گویی بیان کرد: تاخیر در انتخاب شهردار رشت، سبب ایجاد خلا در مدیریت شهری ، آسیب دیدن شهر و از دست رفتن زمان خدمات رسانی به شهر می شود.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان این که انتخاب شهردار جدید رشت، دومین شهردار در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت می‌باشد، افزود: اعضای شورای شهر رشت باید جهت انتخاب شهردار هر چه سریعتر به یک تصمیم نهایی برسند و شهردار را انتخاب کنند.

وی در واکنش به ترک جلسه ۴ عضو شورای اسلامی شهر رشت در روز چهارشنبه، بیان کرد: این موارد جزو اشکالات داخلی آنان می باشد و امید است با رفع این گونه موارد در جلسه روز دوشنبه‌ شورا، شهردار جدید کلان شهر رشت را انتخاب کنند.

عباسقلی زاده ابراز امیدواری کرد ان شاء الله فرصت بدهند و یک انتخاب و شهردار خوب و اصلحی را داشته اند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان درباره روند انتخاب مدیر جدید امور مالی شهرداری رشت در جلسه علنی روز نهم مهر ماه شورای اسلامی شهر و ارجاع مصوبه به فرمانداری رشت جهت تائید مصوب، بیان کرد: انتخاب یعقوب امیری به این سمت باید ضمن اخذ تائید از دفتر امور شهری و شوراها استانداری گیلان در هیات تطبیق با قانون اخذ تصمیم در رد یا تائید گرفته بشود.