کاراته کا گیلانی تنها نماینده ایران در مسابقات کاراته لیگ جهانی اسپانیا؛

امیدوارم با کسب خوش رنگ ترین مدال بتوانم نتیجه زحمت هایم را کسب کنم

حرف تازه – امیرارسلان حیدرزاده ملی پوش گیلانی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در مورد حضور در مسابقات لیگ جهانی اسپانیا اظهار کرد: در حال حاضر تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات کاراته لیگ جهانی اسپانیا هستم. این ملی پوش کاراته جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نفرات احتمالی شرکت کننده در […]

حرف تازه – امیرارسلان حیدرزاده ملی پوش گیلانی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در مورد حضور در مسابقات لیگ جهانی اسپانیا اظهار کرد: در حال حاضر تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات کاراته لیگ جهانی اسپانیا هستم.

این ملی پوش کاراته جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نفرات احتمالی شرکت کننده در این مسابقات گفت: در صورت آماده شدن روادید ٢ تن از اعضای دیگر هم در تیم ملی حضور پیدا می کنند.

حیدرزاده تصریح کرد: این مسابقات در رده ی بزگسالان و در ۵ وزن باحضور آقایان و بانوان در ٢۶ خرداد در شهر تولدو -اسپانیا در ورزشگاه لوزانو برگزار می شود که دارای رنکینگ سهمیه المپیک است.

این ملی پوش کارته کا گیلانی در مورد حضور خود در مسابقات لیگ جهانی اسپانیا عنوان کرد: بیش از ۵ ماه است که تمام وقت خودم را برای آماده سازی جهت حضور در این مسابقات گذاشتم و امیدوارم که با کسب خوش رنگ ترین مدال بتوانم نتیجه این زحمت ها را کسب کنم.

حیدرزاده ازافرادی که اورا همراهی کرده اند تشکر کرد، گفت: از استاد عزیزم مسعود رهنما تشکر می کنم که همیشه از بنده حمایت کرد. از مربی حرفه ای بدنسازی استاد بشیر معمارزاده ممنون که مثل یک پدر همیشه در همه شرایط کنارم بود و از دوست عزیزم سعید حسنی پور، حامد زیکساری و میلاد شادرو ممنونم که هیچ وقت تنهایم نگذاشتند.

وی در پایان متذکر شد: در آخر از رئیس هیت کاراته حاج اسفندیار زیال عزیز ممنونم که روحیه من بودند و از همینجا دست پدرم را میبوسم علاوه بر اینکه همیشه من را حمایت میکنند به من انگیزه میدهند پدرم در تمام موفقیت هایم تاثیرگذار بود.

شعاع مشرق