انتقاد شهردار شفت از انتشار اخبار مشکوک؛

امیدوارم بازی برخی با ارقام صرفاً اشتباه سهوی باشد

حرف تازه – شهردار شفت با انتقاد از بداخلاقی های رسانه ای صورت گرفته بر علیه شهرداری و شهر شفت تصریح کرد : امیدوارم بازی برخی با ارقام صرفا اشتباه سهوی باشد. یاسر شادفرد طی گفتگویی با اشاره به اخبار منتشر شده مشکوک در برخی از پایگاه های خبری درباره پروژه آبنمای میدان انقلاب این […]

حرف تازه – شهردار شفت با انتقاد از بداخلاقی های رسانه ای صورت گرفته بر علیه شهرداری و شهر شفت تصریح کرد : امیدوارم بازی برخی با ارقام صرفا اشتباه سهوی باشد.

یاسر شادفرد طی گفتگویی با اشاره به اخبار منتشر شده مشکوک در برخی از پایگاه های خبری درباره پروژه آبنمای میدان انقلاب این شهر افزود : نمی دانم چرا برخی افراد ، اخبار را برای خودشان می نویسند نه برای مردم.

وی با انتقاد از بداخلاقی های رسانه ای صورت گرفته بر علیه شهرداری و شهر شفت تصریح کرد : امیدوارم بازی برخی با ارقام صرفا اشتباه سهوی باشد.

شهردار شفت با اشاره به اینکه برخی با جریان سازی و انتشار غیرحرفه ای اخبار می خواهند مسوولین شهرستان را در مقابل هم قرار دهند و شهرداری را از انجام  تعهدات خود در قبال مردم بازدارند افزود : شهر شفت بیش از هر زمانی به همدلی و انسجام برای پیشرفت نیازمند است.

وی با بیان اینکه هزینه نگهداری تاسیسات میدان انقلاب بر اساس برآورد پیمانکار سالانه حداکثر ۲۵ میلیون تومان است افزود :  پیشنهاد تغییر جزیی المان میدان به منظور افزودن زیبایی به شهر شفت است.

شادفر در ادامه با اشاره به اینکه فرماندار شفت نسبت به زیباسازی شهر دغدغه دارد افزود : پاکسازی میدان انقلاب انجام شده است و آبنمای آن پس از رفع مشکل تاسیسات توسط پیمانکار راه اندازی خواهد گردید.

ورس