عماد آقای گل و هادی کمپانی هم آمدند؛

امضای قرارداد عماد میرجوان و هادی موسوی با سپیدرود رشت

حرف تازه – عماد میرجوان و هادی موسوی قرارداد خود با سپیدرود را به امضا رساندند. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، عماد میرجوان مهاجم محبوب رشتی ها پس از دو فصل دوری از سپیدرود، مجددا به تیم خود بازگشت تا در لیگ برتر پیراهن سپیدرود را بر تن نماید. […]

حرف تازه – عماد میرجوان و هادی موسوی قرارداد خود با سپیدرود را به امضا رساندند.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، عماد میرجوان مهاجم محبوب رشتی ها پس از دو فصل دوری از سپیدرود، مجددا به تیم خود بازگشت تا در لیگ برتر پیراهن سپیدرود را بر تن نماید.

میرجوان ۲۸ ساله فوتبالش را از جوانان سپیدرود آغاز کرد و سپس پیراهن بزرگسالان باشگاه را برتن نمود و در آخرین سال حضورش در سپیدرود عنوان آقای گلی لیگ دسته دوم را بر تن کرد.

وی در لیگ دسته اول در تیم های آلومینیوم اراک و اکسین البرز حضور داشت و فصل گذشته هم در لیگ برتر با سپاهان اصفهان به میدان آمد.

میرجوان در سال ۸۷ عضو تیم ملی جوانان بود و در سه بازی برای این تیم به میدان رفت.

سید هادی موسوی هم با تمدید قراردادش با سرخ پوشان برای چهارمین سال متوالی در سپیدرود حضور خواهد یافت.

این مدافع تنومند که هوادران سپیدرود به او لقب سد هادی کمپانی داده اند فصل گذشته ۴ گل برای رشتی ها به ثمر رساند و یکی از نقاط قوت آنها در خط دفاعی بود.

سیدهادی موسوی شیجانی متولد سال ۱۳۶۲، فوتبال را از سن ۱۴ سالگی و در تیم شهرداری خمام آغاز نمود و در ادامه پس از حضور در تیم‌های ملوان بندر انزلی، شهرداری لنگرود، پتروشیمی تبریز، مس سرچشمه کرمان، شیرین فراز کرمانشاه، فولاد یزد، به ترکیب تیم سپیدرود رشت پیوست.

موسوی با سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس به لیگ برتر صعود نمود. وی که یک دوره در سال ۱۳۸۴ نیز به تیم ملی امید دعوت شده است.