کمیته دانشجویی و جوانان ستاد مهندس جعفرزاده:

امشب ، همایش بزرگ دانشجویان و جوانان

حرف تازه : همایش بزرگ جوانان و دانشجویان حامی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی برگزار می شود. به گزارش حرف تازه، در ادامه سلسله نشست های انتخاباتی مهندس جعفرزاده ایمن آبادی، امشب همایش بزرگ جوانان و دانشجویی این ستاد انتخاباتی برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام کمیته دانشجویی و جوانان ستاد مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن […]

حرف تازه : همایش بزرگ جوانان و دانشجویان حامی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی برگزار می شود.

به گزارش حرف تازه، در ادامه سلسله نشست های انتخاباتی مهندس جعفرزاده ایمن آبادی، امشب همایش بزرگ جوانان و دانشجویی این ستاد انتخاباتی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته دانشجویی و جوانان ستاد مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یکشنبه ۲ اسفند، جمع کثیری از جوانان و دانشجویان حامی ایشان در ستاد مرکزی واقع در خیابان مطهری رشت حضور خواهند یافت.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت پیش از این در هر سه همایش برگزار شده با استقبال کم نظیر همشهریان مواجه شد.

کمیته دانشجویی و جوانان ستاد مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اعلام این خبر، از تمامی جوانان و دانشجویان فهیم این حوزه انتخابیه دعوت کرد تا با حضور پرشور خود بر غنای این گردهمایی بیفزایند.

لازم به ذکر است نماینده فعلی مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، مهندس غلامعلی جعفرزاده، در این مراسم حضور و سخنرانی خواهد داشت.