الهه سلمانی قهرمان ۷ دوره مسابقات جهانی فیتنس

الهه سلمانی (Elahe salmani) متولد ۱۳۶۷/۶/۳۱ شمسی و ۱۹۸۸/۹/۲۲ میلادی از استان مازندران شهر ساری که شروع فعالیت ورزشی ایشان از ۷ سالگی بوده؛ ۶ سال در رشته کاراته به صورت حرفه ای فعالیت داشتند و از سن ۱۸ سالگی رشته بدنسازی را به صورت حرفه ای آغاز کردند.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: الهه سلمانی (Elahe salmani) متولد ۱۳۶۷/۶/۳۱ شمسی و ۱۹۸۸/۹/۲۲ میلادی از استان مازندران شهر ساری که شروع فعالیت ورزشی ایشان از ۷ سالگی بوده؛ ۶ سال در رشته کاراته به صورت حرفه ای فعالیت داشتند و از سن ۱۸ سالگی رشته بدنسازی را به صورت حرفه ای آغاز کردند.

خانم الهه سلمانی ‌‎قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری، ‎استانی، شهرستانی و عضو تیم ملی جوانان و عضو تیم امید در رشته کاراته، دارنده دان سه کاراته است و به خاطر کسب کردن مقام های کشوری در ۷ سال متوالی، عنوان بانوی برتر استان را به ایشان لقب دادند و  توسط رئیس فدراسیون کاراته از وی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین ایشان رکورد دار دو دوره سریعترین مواشی گر (یکی از تکنیک های لگد در کاراته) میباشند و قهرمان ۷ دوره مسابقات جهانی در رشته فیتنس بیکینی، بادی فیتنس، ولنس هستند که اولین قهرمانی خود را در اواخر ۲۰۱۷ و آخرین قهرمانی مسابقات خود را در سال ۲۰۲۳ کسب کردند؛ البته این خانم ورزشکار با سختکوشی همچنان در تلاش برای راهیابی به مسابقات Olympia هستند.

 

خانم سلمانی، مربی رسمی فدراسیون در رشته بدنسازی و آمادگی جسمانی می‌باشد؛ ایشان در مسابقات جهانی npc , ifbb و muscle usa شرکت کرده و مقام های ایشان اول و اورالی جهان است و علاوه بر مربیگری در سطح حرفه ای و آماده سازی برای مسابقات در دسته های مختلف بدنسازی، در رشته trx، پیلاتس، فیتنس، زومبا و حرکات درمانی و فیزیوتراپی نیز فعالیت دارد.

خانم الهه سلمانی آموزش دهنده حرفه‌ای استیج مسابقات جهانی در کتگوری‌های بیکنی، ولنس، بادی فیتنس و مدلینگ می‌باشد و شاگردان زیادی را در عرصه بدنسازی و مدلینگ به مقام قهرمانی جهان رساندند. با آرزوی موفقیت برای این بانوی قدرتمند و با پشتکار.

جهت آشنایی بیشتر با افتخارات و فعالیت های این بانوی ورزشکار، به صفحه اینستاگرام الهه سلمانی مراجعه نمایید.