شهردار رشت:

اقلیتی در درون مدیریت شهری هستند که کاسب هستند و از نگاه خدمت به مردم سوءاستفاده می کنند و راه به جایی نمی برند

حرف تازه : سید محمد  علی ثابت قدم عصر امروز در مراسم افتتاحیه بازارچه مسکن مهر بیان کرد: مسکن مهر به تدریج مسیر توسعه را طی می کند. به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت ، وی با بیان اینکه در یک سال اخیر اقدامات خوبی در مسکن مهر انجام شده است اظهار […]

حرف تازه : سید محمد  علی ثابت قدم عصر امروز در مراسم افتتاحیه بازارچه مسکن مهر بیان کرد: مسکن مهر به تدریج مسیر توسعه را طی می کند.

به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت ، وی با بیان اینکه در یک سال اخیر اقدامات خوبی در مسکن مهر انجام شده است اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه آتش نشانی، توسعه فضای سبز، راه اندازی بازارچه از جمله اقداماتی بود که در مسکن مهر انجام شده است.

شهردار رشت از ارسال بودجه سال آینده شهرداری تا پایان ماه خبر داد و گفت: سعی می کنیم توزیع جغرافیایی خدمات را در بودجه سال آینده شهرداری درنظر بگیریم.

ثابت قدم با اشاره به روز ۸ دی اظهار کرد: ۸ دی ماه روز مبارکی است و یادآور زحمات مردم انقلابی گیلان و رشت است.

وی افتتاح بازارچه مسکن مهر را هدیه به مردم انقلابی رشت و مسکن مهر عنوان کرد و گفت: بصیرت واقعی در اقدام و عمل است و این اقدام و عمل در خروجی و کار مناسب برای مردم است.

شهردار رشت سیاستگذاری شهرداری را محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار عنوان کرد و گفت: اقلیتی در درون مدیریت شهری هستند که کاسب هستند و از نگاه خدمت به مردم سوءاستفاده می کنند و راه به جایی نمی برند.