اقدام خلاقانه شبکه ۳

تی تی خبر: علی ابراهیمی در صفحه شخصی خودش درباره پخش همزمان بازی های بایرن مونیخ در شبکه های تلویزیون ایران نوشته است: در اقدامی خلاقانه، شبکه ی سه تصمیم دارد امشب دیدار هفته ی گذشته ی بوندس لیگای بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ را بازپخش کند , در حالی که همزمان دیدار زنده ی بایرن […]

شبکه-۳-۳۶۰x250تی تی خبر: علی ابراهیمی در صفحه شخصی خودش درباره پخش همزمان بازی های بایرن مونیخ در شبکه های تلویزیون ایران نوشته است:

در اقدامی خلاقانه، شبکه ی سه تصمیم دارد امشب دیدار هفته ی گذشته ی بوندس لیگای بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ را بازپخش کند , در حالی که همزمان دیدار زنده ی بایرن مونیخ و دارمشتات در دور یک هشتم جام حذفی آلمان – دی اف بی پوکال از شبکه ی ورزش سیما در حال پخش است.
پس از ساعت ها تامل و ژرف اندیشی ، به نتایج زیر رسیدیم:
۱)
یکی از احتمالات این است که شبکه ی سه سیما ، پس از تغییر لوگوی خود ، به فکر تغییر ذائقه ی مخاطبانش نیز افتاده باشد.
از آنجا که ممکن است بعضی از مخاطبین ، با وجود این همه آلودگی در پایتخت و برف و بوران و راهبندان در سایر نقاط کشور، هفته ی خوبی را پشت سر نگذاشته باشند، تمایل داشته باشند به گذشته ای نزدیک برگردند و به نوعی از «حال» فرار کنند.

۲)
احتمال دیگر این است که تلویزیون ، از آنجا که دل رئوفی دارد و مانند مادری دلسوز، چتر مهربانی اش را همه جا گسترانیده به فکر بدخواهان بایرن نیز باشد.
بایرن در آلیانس آره نا حریفانش را طوری به توپ می بندد که انگار آن بیچاره ها ، پاستیل ها را از داخل یخچال برداشته اند.
تلویزیون جان ، فکر کرده وقتی آرسنال و دورتموند که هم معروف تر هستند و هم راحت تر تلفظ می شوند ، در آلیانس به آن شکل بیرحمانه پنج تایی می شوند ، از دارمشتات زبان بسته چه کاری بر می آید؟!
مثلا ممکن است کسی هوادار دورتموند باشد و امروز شکست عشقی خورده باشد، چه مرهمی بهتر از این؟!
پس با این اقدام خلاقانه می شود فکری به حال بدخواهان بایرن نمود و تنها باخت بایرن در لیگ را بازپخش کرد تا آن ها هم از دامان گرم و مهربان رسانه ی ملی به فراخنای پر از علف هرز ماهواره پناه نبرند.
۳
چون هنوز تمام نقاط میهن عزیزمان ، شبکه های دیجیتال و شبکه ی ورزش را تحت پوشش خود ندارد ، و خیل عظیمی از هواداران بایرن به شبکه ی ورزش دسترسی ندارند، پس بهتر است جای دیدار زنده ی تیمشان ، شکست تیمشان را ببینند و متنبه شوند و این نصیحت را مانند گوشواره از گوش هایشان بیاویزند که:
جهان عرصه ی عبرت آموزی است
شکست اولین گام پیروزی است
ما خودمان وقتی تیم ملی مان از همین آلمان ها در جام جهانی ۹۸ شکست خورد ، تا یک ماه هر شبکه ی تلویزیون را که می گرفتیم ، این شعر با آهنگی حماسی روی شیرجه ی کلینزمن در حال پخش بود و ما هی متنبه می شدیم و هی عبرت می گرفتیم.

منبع : گیل خبر