سماکچی:

اقدام ایران در پاسخ به عبور دشمنان از خطوط قرمز و نمایش اقتدار در منطقه بود

سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر رشت بیان داشت: اقدام ایران در پاسخ به عبور دشمنان از خطوط قرمز و نمایش اقتدار در منطقه بود.

به گزارش قلم آزاد، محسن سماکچی در ابتدای یکصد و سیزدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حمله موشکی موفقیت آمیز ایران به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این اقدام که نشان دهنده اقتدار ایران در منطقه بود در پاسخ به عبور دشمنان از خطوط قرمزمان انجام شد و تنها گوشه ای از قدرت نظامی ایران را به نمایش گذاشت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت در جلسه این کمیسیون ضمن تبریک به مردم ایران و قدردانی از نیروهای مسلح، افزود: دشمنان تصور می کردند به شهادت رساندن رهبران مقاومت، مانع از تداوم این اندیشه و موفقیت جبهه خواهد شد اما این حمله موشکی ضمن نمایش اقتدار ایران در منطقه، نشان داد خون شهدای راه مقاومت منجر به تقویت این جبهه خواهد شد.

محسن سماکچی با تاکید براینکه نمایش اقتدار ایران در منطقه و تداوم راه مقاومت دستاورد این اقدام بود تصریح کرد: ایران با پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی، ناکارآمدی گنبد آهنینشان در برابر موشک های ایران را نیز به جهانیان نشان داد.

سماکچی در ادامه این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر اعضا پیرامون لایحه مطرح شده، از موافقت کمیسیون عمران با لایحه تامین یک دستگاه اتوبوس برای اعزام کانون فرهنگی، هنری مسجد حمزه سید الشهدا به سفر مشهد مقدس خبر داد.