شکست لابی های سنگین برای انتصاب گزینه خاص

افشین عزیزی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان شد

پس از حضور علی اوسط اکبری مقدم در راس سازمان منطقه آزاد انزلی، با تصمیم و حکمی از سوی ارسلان زارع، استاندار گیلان، افشین عزیزی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان شد.

اختصاصی حرف تازه – پس از حضور علی اوسط اکبری مقدم در راس سازمان منطقه آزاد انزلی، با تصمیم و حکمی از سوی ارسلان زارع، استاندار گیلان، افشین عزیزی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان شد.

عزیزی پیش از این مدیرکل دفتر استاندار و روابط‌ عمومی بود که هم اکنون با حفظ سمت در راس این معاونت قرار گرفته است.
در کارنامه مدیریتی افشین عزیزی مدیرکلی ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان، مدیریت مجتمع بندری کاسپین، قائم مقامی معاونت فرهنگی، مدیر امور اجتماعی، سلامت و ورزش، قائم مقامی معاونت امور بندری و حوزه کاسپین و مدیر توسعه روابط با کشورهای حاشیه دریای کاسپین، مشاور مدیرعامل و مدیرکلی دفتر مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز دیده می شود.
پیش از این از سه گزینه برای این مسئولیت یاد می شد و شنیده شده بود لابی های سنگینی برای انتصاب گزینه ای خاص نیز انجام شده بود که این بار زارع در برابر تمامی فشارهای بیرونی مقاومت کرد و گزینه ای مستقل را در این مسئولیت قرار داد.
هرچند گفته می شود این نخستین بار در تاریخ استانداری گیلان است که فردی با مدرکی غیر از مهندسی عمران مسئولیت معاونت عمرانی را برعهده گرفته است اما شهامت ارسلان زارع در این انتصاب به ویژه از این حیث که منجر به شکست لابی های سنگین صورت گرفته شد قابل تحسین است.
شنیده ها حاکی از آن است که تلاش و شیطنت هایی برای جلوگیری از این انتصاب تا دقیقه نود از سوی جریانات مخالف با عزیزی در گیلان ادامه داشت.
افشین عزیزی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان شد

افشین عزیزی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان شد