شنیده ها؛

افزایش فشار جریانی خاص بر یعقوب امیری برای استعفا از مدیریت مالی شهرداری رشت

شنیده ها حاکی از آن است برخی در تلاشند تا با افزایش فشارها بر یعقوب امیری، او را مجبور به استعفا از مدیریت مالی شهرداری رشت نمایند.

اختصاصی حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است برخی در تلاشند تا با افزایش فشارها بر یعقوب امیری، او را مجبور به استعفا از مدیریت مالی شهرداری رشت نمایند.

امیری که به دلیل رویکرد عدالت محور در مدیریت مالی و زبان صریح خود در برابر زیاده خواهان از محبوبیت بالایی نزد بسیاری از کارکنان شهرداری و اصحاب رسانه برخوردار است حالا در معرض آماج حملات کانال های خاص و رسانه نما های تازه متولد شده ای قرار گرفته است که به احتمال فراوان برخی از آنها قصد خودنمایی و بیشتر دیده شدن و برخی دیگر نیز قصد دم تکانی برای اربابانشان دارند و بعید به نظر می رسد از سر دلسوزی اینچنین خصمانه بر مدیری خوشنام هجمه وارد کنند.

آنها که دوران سیاه قبل از امیری را به یاد دارند به خوبی می دانند که او تا چه میزان، اوضاع قمر در عقرب به جا مانده از مدیریت فاجعه بار برخی آقایان را سر و سامان داده است. از سوی دیگر، آنها که منافعشان در تخریب او و معامله با برخی افراد دیگر است هرگز با هیچ استدلال و آمار و ارقامی قانع نخواهند شد و دست از مخالفت با او بر نخواهند داشت. 

آخرین شنیده ها از راهروهای شهرداری حکایت از آن دارد فشارها برای تحمیل و تعرفه نیرو به جای او تشدید شده است و باید دید امیری چه واکنشی در برابر این اقدامات خواهد داشت. از یک سو فردی است که اهل پا پس کشیدن و ترس و عقب نشینی نیست و از سوی دیگر از جمله مدیرانی است که به دلیل ویژگی های شخصیتی خاص خود حاضر نیست به هر قیمتی میز و صندلی مدیریتی را حفظ کند. بنابراین باید چند روزی منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی در این حوزه شهرداری رشت رخ خواهد داد.

قطعا کارگران شهرداری رشت در خاطرشان خواهد ماند که روزی سه تا چهار ماه عقب ماندگی در پرداخت حقوق امری عادی بود و در روزگار مدیریتی یعقوب امیری در آخرین روزهای سال ۹۷ با سخت ترین شرایط حقوق های کارگران به روز رسانی شد.

امیری حتی اگر استعفا بدهد و برود با نام نیک و دعای خیر کارگران از این مسئولیت خواهد رفت.