علی بهارمست خبر داد:

افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ رشت نسبت به سالهای گذشته با حمایت شورا

سرپرست شهرداری رشت اظهار داشت: شهرداری منطقه ۴ با برخورداری از حمایت های اعضای شورا به خصوص کمیسیون عمران در بحث تخصیص بودجه عمرانی از رشد بسیار مطلوبی نسبت به سال های گذشته برخوردار شد.

حرف تازه – علی بهارمست با اشاره به افزایش شهرنشینی و بروز معضلات متعدد شهرنشینان در دهه های پایانی قرن بیستم، بیان داشت: با توسعه روزانه و شهری شدن زندگی بشر مفاهیم مربوط به توسعه پایدار به حیطه شهر وارد شده است. توسعه پایدار شهر محصول نگاه های جدید به عدالت اجتماعی، فضایی و محیطی نسبت به شهر و ارتقاء رفاه و آسایش شهروندی است.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر محرومیت نسبی منطقه ۴ در برخورداری از زیرساخت های توسعه ای خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را در اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند.
بهارمست افزود: بر این اساس پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.
وی در پایان اظهار داشت: بر این اساس شهرداری منطقه ۴ با برخورداری از حمایت های اعضای محترم شورای شهر رشت به خصوص کمیسیون عمران در بحث تخصیص بودجه عمرانی از رشد بسیار مطلوبی نسبت به سال های گذشته برخوردار شد.