افتتاح پانزدهمین بازارچه میوه و تره بار رشت در مسکن مهر + تصاویر

حرف تازه : بازارچه میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی مسکن مهر رشت عصر امروز افتتاح شد. طی مراسمی با حضور سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت، مظفر نیکومنش نودهی نائب رئیس و سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا اعلایی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و […]

حرف تازه : بازارچه میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی مسکن مهر رشت عصر امروز افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت، مظفر نیکومنش نودهی نائب رئیس و سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا اعلایی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی،مجتبی شهرستانی مدیر خدمات شهری، محمد محبتی مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه پنج و یاسر محجوب معاون سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت بازارچه میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی مسکن مهر رشت افتتاح شد.

در این مراسم علیرضا اعلایی بازارچه میوه و تره بار مسکن مهر را پانزدهمین بازارچه رشت معرفی کرد و گفت: این بازارچه دهمین بازارچه خصوصی رشت به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی با تاکید بر ضرورت ساماندهی دستفروشان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در راه کسب روزی حلال مکانی مناسب برای دستفروشان در نظر بگیریم.

وی با اعلام اینکه افتتاح سه بازار دیگر نیز تا پایان سال در دستور کار قرار دارد افزود: این ۳ بازارچه در بلوار دیلمان، بافت مرکزی و خیابان مطهری واقع هستند.

اعلایی با ارائه توضیحاتی در خصوص بازارچه مسکن مهر گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر متر مربع و با ۱۰۰ غرفه به بهره برداری رسید.

وی بازارچه مسکن مهر را الگویی از لحاظ معماری برای سایر بازارچه ها دانست و گفت: بازارچه های بعدی نیز با معماری خوب و درخور شان مردم افتتاح می شوند.