افتتاح پارک ۶ هزار متری درحاشیه رودخانه رشت

حرف تازه : شهردار منطقه سه شهرداری رشت از افتتاح پارک محله ای حاشیه رودخانه رودبارتان به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد. سمیه رستگار  منطقه گیلان،با اشاره به اینکه این پارک محله ای زیبا در حاشیه رودخانه زرجوب، پشت پمپ بنزین خطیبی واقع شده است،گفت: این پارک بزرگ و زیبا با امکانات مجهز […]

حرف تازه : شهردار منطقه سه شهرداری رشت از افتتاح پارک محله ای حاشیه رودخانه رودبارتان به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد.

سمیه رستگار  منطقه گیلان،با اشاره به اینکه این پارک محله ای زیبا در حاشیه رودخانه زرجوب، پشت پمپ بنزین خطیبی واقع شده است،گفت: این پارک بزرگ و زیبا با امکانات مجهز و کامل و پیست دوچرخه سواری تا پایان سالجاری به افتتاح و جهت استفاده شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص حفظ جداره های رودخانه حاشیه ای پارک افزود:جهت جلوگیری از رانش زمین برای اولین بار در شهرداری با یک عمل زیست محیطی به کاشت گونه خاص گیاهی و تیور اقدام کرده که این گیاه ضمن اینکه جداره رودخانه را مقاوم خواهد کرد حتی گازهای آلوده متصاعد شده از آب آلوده را نیز به عناصر مفید و قابل تنفس تبدیل می کند .

رستگار با بیان اینکه این پارک در مدت کوتاه ۵ ماه از زمینی با نخاله و علفزار بی استفاده به پارکی زیبا و دلپذیر تبدیل شده است گفت:این پارک هدیه ای از سوی شهرداری منطقه سه به شهروندان این محله است.

وی خاطر نشان کرد:امید است با سعی و تلاش بتوانیم به قولهای خود در خصوص زیباسازی منطقه سه عمل کرده و رضایت شهروندان از این اقدامات انجام شده را شاهد باشیم.

ایسنا