شریفی شهردار منطقه ۳ رشت خبر داد:

افتتاح پارک «آب و آسیاب» تا پایان سال/ احداث نخستین سن اجرای تئاتر روباز در پارک زمرد

حرف تازه – مرتضی شریفی شهردار منطقه ۳ شهرداری رشت از افتتاح پارک محله ای آب آسیاب خبر داد. مرتضی شریفی ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرایی ساخت پارک محله ای آب آسیاب و افتتاح آن تا پایان سال در تشریح جزییات این پروژه ابراز داشت: پارک محله ای آب آسیاب در مساحت ۱۵ […]

حرف تازه – مرتضی شریفی شهردار منطقه ۳ شهرداری رشت از افتتاح پارک محله ای آب آسیاب خبر داد.

مرتضی شریفی ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرایی ساخت پارک محله ای آب آسیاب و افتتاح آن تا پایان سال در تشریح جزییات این پروژه ابراز داشت: پارک محله ای آب آسیاب در مساحت ۱۵ هزار مترمربع و به طول ۱۳۰۰ متر در محله آب آسیاب احداث می شود.
وی افزود: این پارک پس از احداث بلوار امام علی(ع) را به بلوار امام خمینی(ره) متصل خواهد کرد.

شریفی در ادامه به نگاه «محله محور» در تفکرات مدیریت شهری اشاره داشت و تصریح کرد: این پارک مرز میان دو محله آب آسیاب و کسبخ می باشد و احداث آن منجر به پاکسازی حاشیه رودخانه از وضعیت نابسامان و آلودگی که هم اکنون دچار آن است، خواهد شد.
وی ادامه داد: نخستین سِن اجرای تئاتر در فضای آزاد در این پاک در حال احداث است.
شهردار منطقه ۳ در بخش دیگر صحبت های خود از کاشت گیاه وتیور در این پارک خبر داد و گفت: این گیاه امروزه در دنیا به عنوان یک گیاه پالاینده شناخته می شود و استعداد بسیار خوبی در جذب روانآب های حاصل از بارش ها دارد و از نظر محیط زیستی تاثیر قابل توجهی در کاهش آلودگی زمین و آب و تقویت خاک می شود، همچنین این گیاه در فصل های مختلف سال به رنگ های مختلف درآمده و این تنوع رنگ زیبایی جالب توجهی به این پارک خواهد داد.

منبع : شعاع مشرق