سرپرست شهرداری رشت خبر داد:

افتتاح فاز دوم آبنمای بوستان ملت در ۱۰ روز آینده/ پرداخت حقوق کارکنان تا پایان هفته/ درامد ۸۲ میلیاردی شهرداری در دو ماه

حرف تازه – اولین جلسه شورای اداری شهرداری رشت عصر دیروز با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای پنجم رشت و سرپرست شهرداری و معاون و مدیران شهرداری رشت در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار شد. فرامرز جمشیدپور در ابتدای این جلسه دقایقی به ارائه گزارش و برنامه های شهرداری رشت پرداخت و گفت: […]

حرف تازه – اولین جلسه شورای اداری شهرداری رشت عصر دیروز با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای پنجم رشت و سرپرست شهرداری و معاون و مدیران شهرداری رشت در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار شد.

فرامرز جمشیدپور در ابتدای این جلسه دقایقی به ارائه گزارش و برنامه های شهرداری رشت پرداخت و گفت: شهرداری رشت در ماه های تیر و مرداد ۸۲ میلیارد تومان درامد داشته است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: از ۲۳ خرداد تا ۳۱ مرداد شهرداری منطقه یک ۹ میلیارد تومان درامد نقدی و ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درامد غیر نقدی داشته و ۹۰ درصد بودجه این منطقه محقق شده است. 

وی افزود: در منطقه دو ۱۱ میلیارد وصولی و تحقق ۸۵ درصدی داشته است. منطقه سه و چهار هم درامد خوبی داشته اند و در منطقه پنج ۳۶ درصد محقق شده است.

جمشیدپور در خصوص شهرداری مرکز تصریح کرد: در این مدت ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درامد نقدی و ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان درامد غیر نقدی وجود داشته است. ضمن اینکه تا پایان هفته با اولویت حقوق مرداد کارکنان را هم پرداخت می کنیم.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه با جدیت پروژه های شهری در حال پیگیری است اظهار داشت: آبنمای بوستان ملت در فاز اول مورد استقبال قرار گرفت و به همین دلیل فاز دوم آن را هم اجرا کردیم که تا ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد و در روزهای تابستان مردم از آن استفاده خواهند کرد.

فرامرز جمشیدپور به پروژه های ۱۱۰ میلیارد تومان آبهای سطحی به طول ۵۹ کیلومتر نیز اشاره کرد و گفت: در هفته های اخیر شاهد افتتاح چند پروژه آبهای سطحی در قلعه سرا، بلوار شهید افتخاری، بلوار استاد معین وحمیدیان بوده ایم.

وی در ادامه پروژه های در حال اجرا را نام برد و اشاره داشت: آسفالت معابر، بازگشایی مسیرهایی مثل سرچشمه، احساندوست و امام علی (ع) و پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان از دیگر پروژه های در دست اجراست.

جمشیدپور همچنین از افتتاح چند پل عابر مکانیزه و همچنین ایستگاه آتش نشانی بلوار خرمشهر تا دو ماه آینده خبر داد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به قرارداد خرید تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی رشت گفت: خرید ۳ نردبان ۵۵ متری و ماشین آلات آتش نشانی از دیگر برنامه های در دست اجرای شهرداری رشت است.

جمشیدپور در ادامه افتتاح زمین چمن مصنوعی در منطقه چهار،  فضاهای مکث در مناطق پنجگانه، ساماندهی پیاده روها، دیوارگذاری حاشیه رودخانه ها، بهسازی حرم خواهر امام و بازسازی مسجد حاج سمیع را از جمله اقدامات و پروژه های در دست اجرای شهرداری رشت برشمرد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان شهرداری رشت در میدان گیل طی یک ماه آینده خبر داد.

سرپرست شهرداری رشت در پایان از زحمات سازمان آرامستان ها، شهرداری منطقه سه، سازمان فرهنگی و سیما به دلیل مشارکت در برگزاری هرچه بهتر مراسم تشییع شهیدان گمنام در بوستان ملت قدردانی کرد و گفت: ساخت یادمان شهدا در بوستان ملت و مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.