رضا رسولی خبر داد:

افتتاح باغ سالار مشکات در آینده نزدیک

حرف تازه : رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در مراسم افتتاح فاز دوم پارک گیلان حرکت شهر رشت در مسیر توسعه را انکار ناپذیر دانست و افزود: رشد و توسعه در بدنه شهر و در نگاه مردم قابل مشاهده است. رسولی با تاکید بر اینکه مردم امروزه ثمره […]

حرف تازه : رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در مراسم افتتاح فاز دوم پارک گیلان حرکت شهر رشت در مسیر توسعه را انکار ناپذیر دانست و افزود: رشد و توسعه در بدنه شهر و در نگاه مردم قابل مشاهده است.

رسولی با تاکید بر اینکه مردم امروزه ثمره همراهی شورا و شهرداری را لمس کردند گفت: مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنند شهر رشت را از مظلومیت نجات دهند و با چنگ و دندان به خاطر مردم می جنگند و تلاش می کنند و تنها نتیجه و خروجی عملکردها است که حقانیت این امر  را اثبات می کند و ما با تمام توان  حرکت در مسیر توسعه را ادامه می دهیم.

 وی با اشاره به اینکه رشت مجموعه ای از فضاهای تاریخی است در ادامه از افتتاح باغ سالار مشکات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فارغ از تاریخ این باغها ریه های شهر رشت هستند و بخشی از آنها با سهل انگاری های گذشته از بین رفته است و ما تلاش می کنیم که بخشهای باقی مانده را حفظ و احیا سازیم .

 رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت تاکید کرد: مناطق پیربازار و فخب تازه به شهر اضافه شده اند و نیازمند توجه و خدمت رسانی هستند.