افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسیران + تصاویر

تی تی خبر : مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسیران برگزار شد. مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسیران با حضور فاطمه شیرزاد، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت، موسوی روزان عضو شورای شهر رشت، مرتضی شریقی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت، باقری مدیرعامل شرکت تعاونی اتحادیه […]

تی تی خبر : مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسیران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسیران با حضور فاطمه شیرزاد، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت، موسوی روزان عضو شورای شهر رشت، مرتضی شریقی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت، باقری مدیرعامل شرکت تعاونی اتحادیه تاکسیداران و جمعی از نمایندگان و معتمدین خطوط تاکسیداران در سالن الغدیر شهر رشت برگزار شد.

در این مراسم مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات با حضور و مشارکت تاکسیداران بوده اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت های جمعی بین جامعه، تاکسیداران و سازمان بکار خواهد بست تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهد

وی ادامه داد:. سهم سازمان در انجام اموری که مشارکت تاکسیداران را طلب می کند اندک بوده و تنها از این مشارکت جمعی حمایت می نماید.

موسوی روزان نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی به جهت خدمات ارزنده در زمان تصدی در این سازمان به حدیث “ثقلین” اشاره نمود و گفت: پیامبر اکرم (ص) با در کنار هم قرار دادن کتاب خدا و اهل بیت خود همه مسلمانان را به توسل به این دو گنجینه گرانبها دعوت کرده اند و امروز مسلمانان باید تمامی تلاش خود را در راه پاسداری و حفظ این امانات ارزشمند بکار گیرند.

وی در پایان برای تاکسی داران ورزشکاران آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

IMG_5436IMG_5438IMG_5441IMG_5426IMG_5451IMG_5448IMG_5450IMG_5453IMG_5502IMG_5507IMG_5672IMG_5671IMG_5666IMG_5736
IMG_5665

منبع : شعاع مشرق