در اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

اعلام آمادگی دبیرخانه هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان برای دریافت اطلاعات و نظرها

حرف تازه : دبیرخانه هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در اطلاعیه‌ای برای دریافت اطلاعات و نظرها اعلام آمادگی کرد. به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ جبار کوچکی نژاد رئیس هیات تحقیق و تفحص از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، اطلاعیه شماره ۱ این هیات با عنوان « تاسیس دبیرخانه» […]

حرف تازه : دبیرخانه هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در اطلاعیه‌ای برای دریافت اطلاعات و نظرها اعلام آمادگی کرد.
به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ جبار کوچکی نژاد رئیس هیات تحقیق و تفحص از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، اطلاعیه شماره ۱ این هیات با عنوان « تاسیس دبیرخانه» را صادر کرده که به شرح زیر است:

«موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با تصویب مجلس شورای اسلامی، در تاریخ ۷/۳/۱۳۷۴ در اجرای تبصره ۶۳ قانون برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران طی تصویب نامه شماره ۱۳۹۵/ت۱۴۹۵۶- هـ مورخ ۱۱/۲/۱۳۷۴ هیات وزیران، به عنوان مهمترین صندوق سرمایه گذاری جهت ارتقاء معیشتی و رفاه فرهنگیان کشور تاسیس گردید. هدف از تشکیل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به استناد تبصره قانون مربوطه (ماده ۵۳ برنامه چهارم توسعه کشور) و روح حاکم بر اساسنامه، حمایت و کمک به تامین مالی فرهنگیان به عنوان اصلی ترین ارکان نظام آموزشی کشور پس از خروج از خدمت است.

براساس اصل هفتاد و ششم قانون اساسی و درخواست جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (استناد به ماده ۲۱۴ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)، تحقیق و تفحص از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ ۲۵/۷/۱۳۹۵ تصویب، و طبق احکام صادره از طرف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات در تاریخ ۲۵/۸/۱۳۹۵ منصوب گردیدند.

دبیرخانه هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آمادگی دارد در راستای بررسی دقیق عملکرد موسسه فوق، از نظرات همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نهادها و سازمان ها، فرهنگیان محترم، مدیران و کارکنان محترم موسسه و کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی بهره ببرد. با توکل به خداوند متعال و کمک کارشناسان گرامی، نتایج این تحقیق و تفحص برای اطلاع عموم مردم قرائت و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی ارسال خواهد گردید.

نهادها و افراد می توانند از طریق دبیرخانه اطلاعات خود را در اختیار هیات تحقیق و تفحص از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار دهند که به شرح زیر امکان ارتباط شما با این دبیرخانه امکان پذیر می باشد.

آدرس دبیرخانه: میدان بهارستان، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان آجانلو، پلاک ۲۷، واحد ۲

تلفن: ۳۳۱۲۷۰۲۹    

دورنویس: ۳۳۵۲۳۴۶۶

/«.Email: tafahos.sf@parliran.ir