دولتی مقدم برای چهارمین دوره متوالی اول شد؛

اعضای هیئت رئیسه شوراهای بخش احمدسرگوراب شفت مشخص شدند

حرف تازه – صبح سه شنبه انتخابات هیئت رئیسه شوراهای بخش احمدسرگوراب شفت در مسجد ابوالفضل (ع) شهر احمدسرگوراب با حضور بخشدار، هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات و اعضای شوراهای بخش احمدسرگوراب (دهستان چوبر و دهستان نصیرمحله) برگزار شد. در این انتخابات از بین ۱۴ کاندیدا از ۴۷ روستای شورا نشین، پنج عضو هیئت […]

حرف تازه – صبح سه شنبه انتخابات هیئت رئیسه شوراهای بخش احمدسرگوراب شفت در مسجد ابوالفضل (ع) شهر احمدسرگوراب با حضور بخشدار، هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات و اعضای شوراهای بخش احمدسرگوراب (دهستان چوبر و دهستان نصیرمحله) برگزار شد.

در این انتخابات از بین ۱۴ کاندیدا از ۴۷ روستای شورا نشین، پنج عضو هیئت رئیسه بترتیب زیر انتخاب شدند :
نفر اول – ابراهیم دولتی مقدم با ۲۵رای
نفر دوم – منوچهر قربانی با ۲۲رای
نفر سوم – ابراهیم اسدالهی با ۱۹رای
نفر چهارم – بهزاد دوست نیا با ۱۹رای
نفر پنجم – الیاس تقوی با ۱۷رای

از نکات حاشیه ای این انتخابات می توان به عنوان پنجمی مشترک بین آقایان الیاس تقوی و علی عاشوری با ۱۷ رای اشاره کرد که سرانجام الیاس تقوی برحسب قرعه به عنوان نفر پنجم معرفی شد.

ارسلان مقیمی بخشدار احمدسرگوراب در همین رابطه گفت : از آنجایی که دو نفر نامبرده مشترکا به عنوان پنجمی رسیده اند باید بر حسب قانون سوابقشان مورد بررسی قرار گیرد.

مقیمی افزود : قانون به صراحت در مورد چنین اتفاق هایی گفته است که در وهله نخست مدارک تحصیلی دو نفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت سپس در صورت برابری سنوات ایثارگری و خانواده شهدا بودن بررسی می شود و در آخر نیز در صورت برابری با قرعه نفر پنجم مشخص می شود.
از قضا دو کاندیدای نامبرده از نظر مدارک تحصیلی شرایط مشابهی داشتند و هیچ کدام دارای سابقه ایثارگری و خانواده شهدا نیستند و لذا از طریق قرعه کشی نفر پنجم انتخاب شد و قرعه به نام الیاس تقوی افتاد.

ابراهیم دولتی مقدم فرهنگی متعد و دلسوز با اصول و اخلاقیات خاص خودش از روستای دورودخان برای چهارمین دوره متوالی در این انتخابات شرکت کرد که این دوره نیز همانند سه دوره قبلی با استقبال و آغوش باز دیگر شورا نشینان، همانند سنوات گذشته با اکثریت آرا به عنوان نفر اول انتخاب شد.

منوچهر قربانی از روستای مبارک آباد نیز برای سومین دوره در این انتخابات موفق به کسب آرای مورد نیاز به عنوان نفر دوم شد. وی از خادمین و اعضای هیئت امناء بقعه متبرکه امامزاده اسحاق (ع) است.
ابراهیم اسدالهی از روستای لاسک و بهزاد دوست نیا از روستای بجارسر هم در این انتخابات شرکت کرده بودند که توانستند هرکدام با کسب ۱۹ رای، برای اولین بار به عنوان نفر سوم و چهارم بر کرسی شورای بخش احمدسر گوراب جلوس کنند.
و الیاس تقوی از روستای لپوندان هم با کسب ۱۷ رای نهایتا به قید قرعه توانست به عنوان نفر پنجم انتخاب شود.
لازم به ذکر است که در دوره قبلی (چهارسال قبل) نیز الیاس تقوی مشترکا به نفر پنجمی رسیده بود که در آن دوره بر حسب قرعه از دور خارج شد ولی در این دوره بخت با وی یار بوده و بالاخره توانست به عنوان پنجمین عضو هیئت رییسه انتخاب شود.