سید امیرحسین علوی در مراسم تجدید پیمان شهردار رشت با آرمان های شهدا:

اعضای شورا می خواهند متحد گام بردارند/ کمک کنیم اتفاقات بهتر از گذشته برای رشت رقم بخورد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم تجدید میثاق شهردار رشت با آرمان های شهدا بر اتحاد شورا و کمک به توسعه شهر تاکید کرد.

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم تجدید میثاق شهردار رشت با آرمان های شهدا بر اتحاد شورا و کمک به توسعه شهر تاکید کرد.

سید امیرحسین علوی با اشاره به حضور شهردار رشت و اعضای شورا در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا اظهار داشت: حضور دسته جمعی اعضای شورا و پیمان با شهدای این مرز و بوم یک پیغام شفاف و مشخص برای مردم و همه آنان که قصد کمک دارند دارد. 

رئیس شورای شهر رشت افزود: اعضای شورا مثل همیشه متحد هستند و حتی با اختلاف نظر در نحوه انجام اموراتی که منافع شهر را در پی دارد می خواهند متحد گام بردارند.

علوی تصریح کرد: قطعا مجموعه شورا، هیئت رئیسه، بنده و تک تک افرادی که حضور دارند می خواهند کمک کنند که اتفاقات بهتری نسبت به گذشته برای رشت رقم بخورد. همه عزیزان کمک کنند و دعا کنند که بتوانیم این کار را با کمک همدیگر انجام دهیم. 

شایان ذکر است وی پس از پایان جلسه عصر دوشنبه شورا و در جمع خبرنگاران در خصوص انتظارات شورا از شهردار رشت اظهار داشت: قطعا بزرگترین انتظار اعضای شورا همان انتظار مردم شریف است. مردم به اعضای شورا اطمینان کردند و رای دادند و اعضای در نخستین روز کاری خود قسم خوردند و متعهد شدند برای رفع نیاز های مردم و توسعه شهرشان گام بردارند. بزرگترین انتظار از شهردار این است با هماهنگی شورا و برنامه ریزی درست برای رونق و پیشرفت شهر عزیزمان رشت که داشته های غنی فرهنگی و اجتماعی دارد گام بردارد.