رئیس شورای شهر سیاهکل:

اعضای شورای اسلامی شهر در مقابل عملکرد ضعیف و غیرقانونی فرماندار سیاهکل خواهند ایستاد

رئیس شورای شهر سیاهکل در گفتگو با خبرنگار کانال تلگرامی مجله شوراهای گیلان گفت: در یک سال گذشته فرماندار کار مفیدی برای شهر انجام نداده است و با گروه و نهادهای مختلف تعامل و همکاری ندارد، برخی مدیران ادارات نیز از ایشان نارضایتی دارند و به ما انتقال داده اند.

حرف تازه – رئیس شورای شهر سیاهکل در گفتگو با خبرنگار کانال تلگرامی مجله شوراهای گیلان گفت: در یک سال گذشته فرماندار کار مفیدی برای شهر انجام نداده است و با گروه و نهادهای مختلف تعامل و همکاری ندارد و برخی مدیران ادارات نیز از ایشان نارضایتی دارند و به ما انتقال داده اند.

فرداد قنبری در ادامه گفت: در سال گذشته در بحران برف شورای شهر ۴۸ ساعت کار بی وقفه برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی شهری و روستایی انجام دادند درصورتی که فرماندار نسبت به وظایف خود در قبال مردم سیاهکل بی توجهی کرد.

وی افزود: تاکنون ایشان تعداد زیادی از مصوبات شورا را رد کرده اند و در مورد مناقصات برگزار شده در شهرداری نیز اجازه نظارت اعضای شورای شهر را نمی دهند، این در حالیست که نظارت بر عملکرد شهرداری جزو وظایف شورای شهر است اما شخص فرماندار در امورات شهرداری دخالت مستقیم انجام می دهد.

قنبری با بیان این مطلب که تاکنون با معاونت عمرانی و مدیر کل امور شهری و شورای استانداری در این باره نامه نگاری هایی صورت گرفته تصریح کرد: دردولت تدبیر و امیدی که همیشه سعی شده به مردم امید نشاط و انگیزه در مقابله با فشارها و تحریم ها داده شود واقعای تاسف است که نماینده همین دولت در شهرستان سیاهکل سبب نارضایتی مردم این شهرستان شده است به طوری که بیش از سه ماه است مانع پیشرفت کارهای شورا و شهرداری شده است.

رئیس شورای شهر سیاهکل در ادامه با اظهار ناراحتی از نبود آتش نشانی در شهر سیاهکل گفت: سیاهکل با وجود جنگل های هیرکانی بسیار، در معرض خطر و آتش سوزی قرار دارد.

فرداد قنبری ضمن گلایه از عملکرد فرماندار این شهر گفت: شهرداری سیاهکل با ۸۰سال قدمت به دلیل دخالت و بی کفایتی فرماندار این شهر دچار بحران شده است. همچنین به تازگی سه تن از پرسنل شهرداری که به صورت ماموریتی در فرمانداری مشغول فعالیت بودند به دستور فرماندار اخراج شده اند.

وی در پایان با اشاره به این بدرفتاری ها و بی توجهی های اخیر فرماندار بیان کرد: ما ۵نفر از اعضای شورای شهر از خواسته و اعتراض خود کوتاه نمی آییم و به عشق مردم سیاهکل که به ما اعتماد کردند در مقابل کارهای غیرقانونی فرماندار خواهیم ایستاد و هدفی جز خدمت به مردم نداریم و از استاندار و دیگر مسئولین استان نیز می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

حرف تازه اعلام می کند بازنشر مطالب الزاما به معنای تایید محتوای آن نیست و این رسانه آمادگی انتشار پاسخ احتمالی فرماندار سیاهکل و سایر مسئولین مرتبط را دارد.