اعضای جدید شورای سیاست گذاری “حرف تازه” معرفی شدند

حرف تازه : اعضای جدید شورای سیاست گذاری پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه معرفی شدند. پس از تحولات صورت گرفته در ساختار رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه، بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول این پایگاه خبری اعضای جدید شورای سیاست گذاری این رسانه را معرفی کرد. بر این اساس از این پس آقایان ساعد […]

حرف تازه : اعضای جدید شورای سیاست گذاری پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه معرفی شدند.

پس از تحولات صورت گرفته در ساختار رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه، بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول این پایگاه خبری اعضای جدید شورای سیاست گذاری این رسانه را معرفی کرد.

بر این اساس از این پس آقایان ساعد اصلانی، حسین افضلی، حمیدرضا طاهری، میلاد مقدم، مجتبی میره جینی و مسعود حبیبی به عنوان اعضای جدید شورای سیاست گذاری حرف تازه معرفی می شوند و در کنار مدیر مسئول این رسانه به بررسی مسائل روز مدیریت شهری رشت و تعیین و تبیین خط مشی این رسانه خواهند پرداخت.

ضمنا حرف تازه از این پس با شعار “حرف تازه؛ صدای رسای مردم رشت” به فعالیت خود ادامه می دهد و سعی بر آن خواهد بود فارغ از جناح بندی های نانوشته مدیریت شهری رشت، آنچه مطالبه مردم فهیم و فرهیخته شهر رشت است به رشته تحریر درآید.

اعضای تحریریه این پایگاه خبری بدون تغییر به فعالیت خود ادامه می دهند.

گفتنی است در کنار پوشش اخبار روز استان گیلان، اولویت و تمرکز حرف تازه پیرامون مسائل مربوط به مدیریت شهری رشت و اطلاع رسانی، نقد و بررسی عملکرد اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت خواهد بود.