اعزام ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات آسیایی قطر

حرف تازه – حامد ذره دوست بازیکن ملی پوش گیلانی در رشته اسنوکر عازم مسابقات آسیایی به میزبانی شهر دوحه قطر می شود. سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان در مصاحبه با روابط عمومی هیئت استان ضمن تشکر از توجه فدراسیون به بازیکنان شهرستانی و ابراز خرسندی از انتخاب یک گیلانی […]

حرف تازه – حامد ذره دوست بازیکن ملی پوش گیلانی در رشته اسنوکر عازم مسابقات آسیایی به میزبانی شهر دوحه قطر می شود.

سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان در مصاحبه با روابط عمومی هیئت استان ضمن تشکر از توجه فدراسیون به بازیکنان شهرستانی و ابراز خرسندی از انتخاب یک گیلانی گفت: حامد ذره دوست به همراه علی روشنی کیا و سعید ابولسانی در رقابت های آسیایی که دوم تا نهم اردیبهشت برگزار می شود حضور خواهد داشت و هم اکنون تا زمان اعزام وی در اردوی تیم ملی است.

بزرگ چنانی به نقل از کامران شهلا سر مربی تیم ملی، تیم های چین، تایلند، هنگ کنگ و پاکستان را از رقبای اصلی ایران برشمرد و گفت: امیر سر خوش از استان البرز در سال گذشته در همین رقابت ها جایگاه سوم آسیا را کسب کرد و احسان حیدری نژاد در سال ۲۰۱۵در رقابت های آسیایی شش توپ نائب قهرمان شد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان همچنین افزود: حسین وفایی از خوزستان و سهیل واحدی از استان تهران به دلیل راهیابی و حضور در جمع حرفه ای های جهان از نظر قانونی نمیتوانند در این رقابت ها حضور یابند.

بزرگ چنانی در پایان حضور در لیگ برتر اسنوکر و برگزاری مسابقات انتخابی پاکت بیلیارد گیلان و دوره آموزشی رشته های بیلیارد را از برنامه های آینده دانست و گفت: برای همه بازیکنان تیم ملی از جمله حامد ذره دوست گیلانی، آرزوی موفقیت دارم .