اعزام دو تیم گیلانی به لیگ برتر اسنوکر کشور

حرف تازه – تیم های شادمان پاسارگاد رشت و کیوبال لاهیجان به عنوان نماینده های گیلان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر اسنوکر کشور به بیرجند اعزام شدند. سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان ضمن تشکر از زحمات آقایان محمد شادمان و ایمان ایمانی سرپرستان این دو تیم گیلانی ابراز امید […]

حرف تازه – تیم های شادمان پاسارگاد رشت و کیوبال لاهیجان به عنوان نماینده های گیلان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر اسنوکر کشور به بیرجند اعزام شدند.

سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان ضمن تشکر از زحمات آقایان محمد شادمان و ایمان ایمانی سرپرستان این دو تیم گیلانی ابراز امید واری کرد که گیلانی ها بتوانند بدرخشند و در رده های بالای جدول این دوره از مسابقات که مرحله رفت آن با حضور ده تیم از کل کشور در خراسان جنوبی از یازدهم اردیبهشت به مدت ۴روز برگزار می شود قرار گیرند .
بزرگ چنانی همچنین افزود: غلامی مسئول کمیته مسابقات و جمال امیدی مسئول کمیته لیگ در تدارک برگزاری هرچه بهتر انتخابی لیگ پاکت بیلیارد گیلان به منظور حضور در لیگ برتر و دور برگشت لیگ استانی در رشته اسنوکر هستند.
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان از مسئولین خواست به مشکلات مالی تیم های گیلانی فوق الذکر توجه کنند و در پایان گفت: در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول برای موفقیت تیم های محبوب فوتبال سپید رود و ملوان دعا میکنیم.

روابط عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان